0 کمک آنلاین

نه فقط تو این روزها‎ همیشه واسه ما همه عزیزن

  • ۸ اسفند ۹۸
  • 3513 بازدید
  • 0 دیدگاه
حمایت کردن از خانواده‌هایی که با بحران ابتلای فرزندشون به سرطان روبرو شدن، کار روزمره ما تو محکه.
 تو این سي ‏سال یاد ‏گرفتیم واسه مدیریت درست این شرایط بحرانی باید شرایط و حال همه اعضای خانواده رو در نظر بگیریم و ‏‏به فکر همه اونا باشیم. اینجوریه که تمرین کردیم هر وقت می‌خوایم تصمیم بگیریم، به همه جوانبش فکر ‌کنیم و همه ‏آدمها رو در نظر بگیریم. ما یاد گرفتیم ‏توی روزهای سخت و بحرانی همه آدم‌ها به یه اندازه عزیزن و باید بهشون ‏توجه کرد.‏
‏‎حالا امروز که کشورمون با یه بحران عمومی سلامتی به خاطر شایع شدن ویروس #کرونا ‏روبرو شده، ما تو #محک ‏خودمون رو مسئول می‌دونیم که این بارم تو تصمیم‌هایی که می‌گیریم به مصلحت همه فکر کنیم. به کودکانمون و ‏تمام اعضای خانواده بزرگ ‏محک و همه ایرانی‌ها. ما تو تصمیم‌های امروزمون هم به سلامتی همه فکر می‌کنیم.‏‎ ‎
‏‎‏ برای همین و به خاطر اینکه دلیل وجود محک اهمیت حفظ سلامتیه آدمهاست، اقداماتی برای حفظ سلامت کودکانمون، کارکنان و داوطلبان و همه افراد جامعه کردیم که در عین شفافیت ‏به اطلاعتون می‌رسونیم: ‏
۱- ما اول به این فکر کردیم که چی کار کنیم که خدمت‌رسانی به بچه ها و خانواده‌ها متوقف نشه و اونها به لحاظ مسائل بهداشتی هم ايمن بمونن.
۲- بعدش به روش‌هایی فکر کردیم که ارتباطشون با محک رو تسهیل و کم خطر کنیم.
۳- از اونجاییکه یک پنجم بچه‌ها، تو بیمارستان محک بستری هستن، تمام تلاشمون رو کردیم تا بیمارستان در امن‌ترین شرایط و بالاترین سطح استاندارهای بهداشتی باشه.
۴- بیشتر دفاترمون رو برای رعایت اصول ایمنی، کاهش تردد و آلودگی و حفظ امنیت جانی و سلامت کارکنان و هموطنانمون تا اطلاع ثانوی تعطیل کردیم. و فقط سه دفتر تجریش، دارآباد و ستارخان با حفظ بالاترین اصول بهداشتی فعال هستن.
۵-فعلا به منزل‌ها برای جمع آوری قلک مراجعه نمی‌کنیم، تا یه وقت خدایی نکرده، به آلودگی دامن نزنیم و همکارانمون هم به خطر نیفتن.
۶- تلاش کردیم روش‌های کمک آنلاینمون رو توسعه بدیم، تا اونایی که حتی تو سخت‌ترین شرایط هم دغدغه کمک به بچه‌های محک رو دارن، باز هم دسترسی برای کمک داشته باشن.
جزييات بيشتر اين اقدامات رو توى خبر های بعدی براتون شرح مى‌ديم.
كمك به كودكان مبتلا به سرطان:
شماره کارت بانک ملی: ٠٥٩٠-٩٩٥٠-٩٩١١-٦٠٣٧
شماره حساب بانک پارسيان: ٨١٠٤٤٤٤٩
پرداخت از طریق کد تلفن همراه: #٢٣٥٤٠*٧٣٣*
گزینه نیکوکاری اپلیکیشن آپ.

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما