0 کمک آنلاین
حضور محک در اولین کنفرانس بین‌المللی تجهیزات و فناوری‌های آزمایشگاه

حضور محک در اولین کنفرانس بین‌المللی تجهیزات و فناوری‌های آزمایشگاه

  • ۲۷ شهریور ۰۲
  • 283 بازدید
  • 0 دیدگاه

مؤسسه خیریه محک با ظرفیت بیمارستان فوق‌تخصصی سرطان اطفال محک به عنوان حامی معنوی در اولین کنفرانس بین‌المللی و چهارمین کنفرانس ملی تجهیزات و فناوری‌های آزمایشگاهی حضور یافت.

رویداد علمی کاربردی تجهیزات و فناوری‌های آزمایشگاه در روز‌های ۲۰ و ۲۱ شهریورماه به ارائه تازه‌ترین دستاوردهای علوم و فناوری‌های آزمایشگاهی و انتقال تجربه بین پژوهشگران و فناوران پرداخت و محک نیز با ارائه سخنرانی در پنل علمی و استقرار غرفه در نمایشگاه جنبی، در این رویداد حاضر شد؛ لازم به ذکر است بیمارستان فوق‌تخصصی محک با ظرفیت ۱۰۰ تخت،  بالغ بر ۲۰ درصد ظرفیت درمان سرطان اطفال کشور را بر عهده دارد.

در این رویداد علمی، دکتر سعید حائری‌پور، مسئول فنی آزمایشگاه بیمارستان فوق‌تخصصی محک، تازه‌ترین دستاوردهای علوم و فناوری‌های آزمایشگاهی این بیمارستان را ارائه کرد. وی ضمن معرفی آزمایشگاه بیمارستان محک و بیان ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل این مرکز در انجام آزمایش‌های تخصصی مرتبط با سرطان کودکان، پیشنهاد همکاری با سایر مراکز علمی و پژوهشی در راستای ارتقای تشخیص و درمان کودکان مبتلا به سرطان سراسر ایران را مطرح کرد.

لازم به ذکر است در مجاورت محل برگزاری این رویداد علمی، غرفه مؤسسه خیریه محک نیز مستقر شد. این غرفه با هدف آشنایی بازدیدکنندگان با مرکز پذیره‌نویسی سلول‌های بنیادی، تعریف پروژه‌های تحقیقاتی دانشگاهی و پیوستن به کمپین آگاهی‌رسانی سرطان کودک دایر شد.

محک قدردان همه سازمان‌هایی است که در راستای مسئولیت اجتماعی خود فرصت حضور جهت معرفی و تبادل دانش با متخصصان را فراهم می‌کنند و امیدوار است با همراهی همه نیکوکاران کیفیت درمان کودکان مبتلا به سرطان بیش از پیش بهبود یابد.

دیدگاه‌ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.