0 کمک آنلاین

این نذر ماندنی‌ست! پویش تأمین هزینه‌ی دو دستگاه رادیوتراپی

  • ۲۹ تیر ۰۲
  • 438 بازدید
  • 0 دیدگاه
ما آدما خیلی وقتا به این فکر می‌کنیم که چه کاری انجام بدیم تا تأثیر موندگارتر و بهتری روی آدمای دیگه بذاریم و اثرات مثبت کار نیکمون رو توی زندگی خودمون هم احساس کنیم.
این روزا فرزندان مبتلا به سرطان کشورمون چشم انتظار تهیه‌ دو دستگاه رادیوتراپی هستن تا یکی از مهم‌ترین تجهیزات درمانیشون مهیا بشه و درمان مؤثرتری رو تجربه کنن.
رادیوتراپی یا پرتودرمانی، راهیه که در اون، ضمنِ حفظِ بافت‌های سالم و عدمِ آسیب بهشون، فقط بافت‌های سرطانی با تابش هدفمند پرتو، مورد معالجه قرار می‌گیرن و از گسترش سلول‌های سرطانی به سایر اندام‌های بدن هم جلوگیری میشه.
این شیوه‌ درمانی، می‌تونه شانسِ بهبودِ کودکان رو به طور چشم‌گیری افزایش بده و سلامتی رو به اون‌ها برگردونه. تعداد زیادی از فرزندان مبتلا به سرطان سراسر کشور در تنها مرکز فوق تخصصی سرطان کودکان ایران، یعنی بیمارستان محک، تحت درمان هستن و به دلیل نیازشون به رادیوتراپی، محک به دو دستگاه رادیوتراپی به‌روز احتیاج داره که به صورت همزمان فعالیت داشته باشن. برای درمانِ کودکانِ مبتلا به سرطان محک، این یه نیاز حیاتی است!
در این ایام یادمون باشه که می‌تونیم نیت خیرمون رو به سلامتی کودکان مبتلا به سرطان سرزمینمون پیوند بزنیم تا نذرمون ماندگار بشه.
روش مشارکت در تأمین هزینه‌ی دو دستگاه رادیوتراپی برای به کودکان مبتلا به سرطان محک:
شماره کارت: بانک پارسیان: ۳۴۶۸-۱۸۳۳-۰۶۱۲-۶۲۲۱
گزینه نیکوکاری اپلیکیشن آپ، قسمت پویش محک

دیدگاه‌ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.