0 کمک آنلاین

با هم تقویم زمستان را ورق زدیم، با هم بهار شویم!

  • ۲۵ اسفند ۰۱
  • 298 بازدید
  • 0 دیدگاه

روزهای آخر سال است و در آستانه ورق زدن سی و یکمین تقویم زمستان‌مان هستیم. سی و یک سال است که با هم تمام فصل‌ها را دیده‌ایم… نسیم بهاران، آفتاب تابستان، برگ‌ریزان پاییز و سرمای زمستان سی و یک سال را از سر گذرانده‌ایم. با هم سفره‌های برکت و قناعت را پهن کرده‌ایم. با هم کودکانی بزرگ کرده‌ایم که با چهره‌هایی رنگ پریده از بیماری آمدند در آغوشمان و حالا بیا و ببین… چه جوانانی! تحصیل کرده، موفق، رعنا، سلامت… سلامت… سلامت… حظ دیدار روی ماهشان برای ما و دعای خیر خودشان و خانواده‌هایشان بدرقه راه شما.

شمایی که یک عمر سلامتی را به جان فرزندانمان هدیه داده‌اید…. شمایی که در پناه نفس گرم فرزندان ایران هستید… شمایی که خیر می‌کارید و برکت درو می‌کنید… آمده‌ایم دعوتتان کنیم باز هم با هم به استقبال بهار برویم. آمده‌ایم نشانی هدیه‌ای ماندگار را به شما بدهیم! آن هم چه هدیه‌ای… سلامتی و حال خوب! شاید که حال دل همه‌مان بهتر شود! شما دعوت شده‌اید که سلامتی یک کودک را به عزیزانتان هدیه بدهید!

این هدیه به صورت دیجیتالی از وب‌سایت محک، در دسترس‌ شماست. از همینجا می‌توانید با مشارکت در تأمین هزینه دارو و انتخاب تعداد کودکان مبتلا به سرطان که چشم به راه حمایت شما هستند، آدم‌های مهم زندگی‌تان را در سلامتی فرزندان محک سهیم کنید تا با هم بهار شویم!

پس همین حالا وقت آن است که به خودمان عیدی بدهیم و هدیه ارزشمندمان را به دوستانمان هم معرفی کنیم و این کار خوب را در شبکه‌های اجتماعی‌مان هم به اشتراک بگذاریم.

همین حالا هدیه بدیم!

دیدگاه‌ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.