0 کمک آنلاین

برگزاری «کنگره دو سالانه بین‌المللی انکولوژی کودکان (یادبود پروفسور پروانه وثوق)»

  • ۵ اردیبهشت ۰۳
  • 57 بازدید
  • 0 دیدگاه

یکی از نقش‌های اساسی مؤسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک ایجاد بستری‌ست برای هم‌افزایی‌های علمی و پژوهشی تا از رهگذر این هم‌اندیشی‌ها بتواند در مسیر ارتقاء خدمات درمانی و حمایتی برای کودکان مبتلا به سرطان سرزمینمان پیش‌گام باشد.

«کنگره دو سالانه بین‌المللی انکولوژی کودکان (یادبود پروفسور پروانه وثوق)» با رويكرد چندتخصصي در تومورهاي شايع مغزي كودكان، با همکاری مرکز تحقیقات سرطان کودکان محک،  بیمارستان فوق‌تخصصی سرطان کودکان محک، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و انجمن‌های علمی ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود. این کنگره در تاریخ‌های ۲۶، ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۷:۰۰ در محل یادمان میتراسادات میرباقری (ساختمان شماره ۲ محک) برگزار می‌شود.

محک برای هم‌افزایی دانش متخصصان سرطان کودک، این کنگره را به یادبود پروفسور پروانه وثوق برگزار می‌کند. این کنگره با دارا بودن امتیاز بازآموزی ۱۲، بالاترین سطح امتیاز را داراست. بهبود روش‌های درمانی کودکان مبتلا به سرطان که از نتایج درخشان دوره‌های پیشین این کنگره و نیز کنگره‌های مشابه محسوب می‌شود، گامی بلند برای همراهی فرزندان محک تا رسیدن به روزهای خوش سلامتی است.

دیدگاه‌ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.