0 کمک آنلاین

تجارب و درس آموخته‌های پنج دوره طراحی و اجرای برنامه‌ی استراتژیک موسسه خیریه محک

  • ۱۱ دی ۰۲
  • 144 بازدید
  • 0 دیدگاه

انجمن علمی دانشجویی مدیریت دانشگاه صنعتی شریف در روز ۹ دی ماه، میزبان دکتر آراسب احمدیان مدیرعامل مؤسسه‌ی خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک شد.

آراسب احمدیان، در این رویداد بر ضرورت توسعه دانش و مهارت‌های مدیریتی در مؤسسه‌ی مردم‌نهاد محک تأکید کرد. وی که خود دانش‌آموخته دکترای مدیریت است، گفت: «استراتژی‌ها زمانی که منجر به اجرای برنامه‌های استراتژیک می‌شوند خودشان را در عمل نشان می‌دهند. اداره‌ی سازمان‌های بزرگ تنها با طراحی استراتژی‌هایی مبتنی بر دانش مدیریت، میسر می‌شود. امروزه مدیریت تنها محدود به بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی نیست، بلکه سازمان‌های مختلف از جمله سازمان‌های مردم‌نهاد نیز از این دانش بهره‌مند هستند. بنابراین تجارب و درس‌آموخته‌های محک در پنج دوره طراحی و اجرای برنامه‌های استراتژیکش می‌تواند برای شما شرکت‌کنندگان در این رویداد، راهگشا باشد.»

محک همواره تلاش می‌کند با حضور در نشست‌های دانشگاهی، تجربیات خود را در اختیار دانشگاهیان کشور قرار دهد. امیدواریم به پشتوانه این رویدادهای علمی-آموزشی و همچنین تداوم اعتماد و حمایت‌های شما مردم نیکوکار، حمایت‌های محک از فرزندان مبتلا به سرطان سراسر کشورمان همواره تداوم داشته باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.