0 کمک آنلاین

حالِ خوبِ فرزندانِ محک در اتاق بازی بیمارستان مطهری ارومیه

  • ۱۱ دی ۰۲
  • 145 بازدید
  • 0 دیدگاه

حالِ خوب کودکان مبتلا به سرطان، خودش دوایی در کنارِ درمان‌هایی‌ست که با حمایت محک دریافت می‌کنند. با وجود تمامِ دردها و سختی‌های سرطان، محک همواره در تلاش است که فرزندانش، مزه‌ی روزهای خوشِ کودکی را فراموش نکنند و کیفیتِ زندگیِ آن‌ها حفظ شود. ما در این سال‌ها فهمیده‌ایم که فرزندانمان وقتی حالِ دلشان خوب باشد، با امیدِ بیشتر مسیر درمان را طی می‌کنند؛ شاید باور نکنید، اما گاهی حتی از آمپول هم نمی‌ترسند!

اسبابِ کودکیِ بچه‌ها، لحظه‌های شادی‌ست که به بازی مشغول‌اند! اتاقِ بازی، چراغِ روشنِ امیدِ فرزندانِ محک در هر بیمارستان است که حتی شده برای چند دقیقه، دردشان را فراموش کنند. برای افروختنِ یک چراغِ دیگر و حالِ خوبِ فرزندان محک در نقطه دیگری از کشورمان، «اتاقِ بازی بیمارستان مطهری ارومیه» که کودکان مبتلا به سرطان این شهر را میزبانی می‌کند، به تازگی افتتاح و تجهیز شده است. این اتاق بازی، به همت بخش خدمات حمایتی محک تجهیز شده و وسایل ‌بازی گوناگونی برای راه‌اندازی این بخش، به ارومیه ارسال شده است.

محک بیش از سه دهه است که آغوشی گشوده به وسعت ایران و حمایت از کودکان مبتلا به سرطان در سراسر کشور و تأمین هزینه‌های دارو و درمانشان را وظیفه و مأموریت خود می‌داند. علاوه بر آن محک بر حفظ کودکی نیز تأکید دارد زیرا بازی و شادی را حقِ همه‌ی کودکان می‌داند. از این رو، محک در تلاش است تا امکاناتی مانند اتاق بازی را در بیمارستان‌های دارایِ بخش انکولوژی کودکان، در جای‌جای کشور راه‌اندازی و تجهیز کند تا قدمی برای آسایش و آرامش آن‌ها در مسیر درمان برداشته باشد. به امید روزی که همه‌ی کودکان ایران، بی ‌دغدغه‌ی بیماری و درمان، فقط به بازی و شادی در روزهای خوش زندگیشان فکر کنند.

دیدگاه‌ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.