0 کمک آنلاین

حضور مؤسسه خیریه محک درپنجاه و پنجمین کنگره سالانه انجمن بین‌المللی انکولوژی کودک (SIOP)

  • ۷ آذر ۰۲
  • 229 بازدید
  • 0 دیدگاه

مؤسسه خیریه محک در تلاش است تا با حضور فعال در رویدادهای علمی بین‌المللی، علاوه بر تبادل دانش، به گسترش علم و اشتراک‌گذاری یافته‌های خود نیز بپردازد. بر همین اساس نمایندگان مؤسسه خیریه محک به صورت حضوری و غیرحضوری در کنگره‌ سالانه‌ پنجاه و پنجمین انجمن بین‌المللی پزشکی کودکان که در شهر اتاوای کانادا برگزار شد، شرکت کردند. متخصصان حوزه‌های مختلف پزشکی در این کنگره حضور داشتند در این کنگره که از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ اکتبر ۲۰۲۳ ادامه داشت، متخصصان در زمینه‌های مختلف پزشکی، روان‌شناسی، تصویربرداری و رادیولوژی به صورت آنلاین شرکت داشتند. خانم دکتر میترا قالیبافیان نیز به عنوان مسئول فنی بخش رادیوتراپی محک به صورت حضوری در این کنگره شرکت کردند و سخنرانی خود را با عنوان “?Diffuse Pontine Glioma (DPG): Shorter or Longer Treatment Time”  ارائه کردند.

 

علاوه بر آن، ایشان در طول کنگره پوستری نیز با عنوان:

 “To Be or Not to Be Treated: Challenges in Elaborating Low-Grade Glioma (LGG) Adapted Management Guidelines (AMG): The Adapted Resource Implementation Application (ARIA) Working Group”. به نمایش گذاشتند.

 

لازم به ذکر است که دو ارائه‌ غیرحضوری پوستر از نازنین خسروی، سرپرست بخش روان‌شناسی و وحید شه‌مایی کارشناس رادیولوژی از بخش تصویربرداری محک، به ترتیب با موضوعات زیر در پلتفرم مجازی SIOP در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

  1. The Designed Grief Therapy Protocol is Effective on Reducing the Symptoms of Chronic Grief
  2. Non-invasive Grading of Pediatric Brainstem Glioma Using Quantitative Susceptibility Mapping

 

با آغاز فعالیت بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان محک، داده‌های علمی فراوانی در بخش تحقیقات این بیمارستان تولید شده‌اند که زیر بنایی تحقیقاتی برای ارتقای اثربخشی درمان، فراهم می‌کنند؛ محک با داده‌های علمی حاصل آمده از فعالیت بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان محک، پروژه‌های تحقیقاتی معتبری در دست انجام دارد. امیدواریم که استمرار مشارکت محک در این نوع از رویدادهای علمی و به‌ روز شدن‌های بین‌المللی، به تیم درمانی و حمایتی محک کمک کند تا خدمات بهتر و با کیفیت‌تری را به کودکان مبتلا به سرطان سراسر ایران ارائه دهند.

دیدگاه‌ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.