0 کمک آنلاین

روز جهانی خیریه، گرامی باد!

  • ۱۴ شهریور ۰۲
  • 218 بازدید
  • 0 دیدگاه

سازمان ملل متحد با انتخاب روز ۵ سپتامبر (۱۴ شهریور) به عنوان روز جهانی خیریه، ضمن ادای احترام به امور نیکوکارانه‌ی فردی، بر ترویج فعالیت‌های گروهی و سازماندهی شده‌ خیرخواهانه تأکید کرده است.
سازمان‌های خیریه در جهان این امکان را دارند که با نگاهی جامع و همه‌جانبه، منابع محدود را به کارآمدترین شکل ممکن به حمایت و خدمات مورد نیاز تبدیل کرده و این خدمات را با اثربخشی و بُرد اجتماعی بیشتر به مخاطبان خود ارائه کنند.

مؤسسه خیریه محک نیز به عنوان یک سازمان مردم‌نهاد، در بیانیه مأموریت خود تأکید دارد که حمایت همه‌جانبه از کودکان مبتلا به سرطان و خانواده‌های آنان در بخش‌های حمایتی و درمانی، به صورت یکپارچه و جامع و در چارچوب استانداردهای ملی و بین‌المللی را دغدغه و هدف اصلی خود قرار داده است.

همچنین محک با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش پیشگیرانه و اطلاع‌رسانی می‌کوشد در کاهش نرخ ابتلا به سرطان اطفال در ایران مشارکت نماید و از طریق گسترش همکاری با مؤسسات تحقیقاتی و درمانی ملی و بین‌المللی فعال در زمینه سرطان، به روش‌های مؤثر در درمان دست یابد. این سازمان تلاش می‌کند با ایجاد آگاهی زمینه تشخیص زودهنگام سرطان که منجر به درمان کم‌دردتر، کم‌ هزینه‌تر و مؤثرتر می‌شود را فراهم آورد و بر همین امسال محک همچون گذشته به دعوت دو انجمن CCI (انجمن بین‌المللی کودکان مبتلا به سرطان) و SIOP (انجمن بین‌المللی انکلوژی کودک) در کمپین طلایی شو فعالیت خود را آغاز کرده است.

تمام سازمان‌های خیریه در جهان این نکته را به خوبی می‌دانند که بدون پشتوانه مهر مردم قادر به ارائه خدمات خود نیستند؛ به همین مناسبت، محک روز جهانی خیریه را به تمام افراد و سازمان‌هایی که خیریه‌ها را در راه رسیدن به اهدافشان یاری می‌رسانند، تبریک می‌گوید.

دیدگاه‌ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.