0 کمک آنلاین

سامانه داوطلبان؛ یه قدمِ ساده برای داوطلب شدن توی محک!

  • ۱۴ آذر ۰۲
  • 138 بازدید
  • 0 دیدگاه

علاقه دارید داوطلب محک باشید، تهران نیستید و یا ساعت­‌های آزاد شما محدود است؟ ما یک راه‌حل جذاب برای شما داریم: عضویت در سامانه داوطلبان محک! دراین سامانه می‌توانید از هر کجای ایران، هر ساعتی از شبانه‌روز و با هر تخصصی که دارید، به محک کمک کنید و همراهِ کودکان مبتلا به سرطان باشید. پس همین الان به سامانه‌ داوطلبان برید و ببینید چه طور می‌توانید امروز به فرزندان محک، مهرِ بی‌اندازه‌ خودتدن را برسانید.

داوطلبان، ریشه‌ محک هستند؛ بیشتر از سه دهه پیش، محک با فعالیتِ داوطلبانه‌ یک جمعِ کوچیک اما توانمند شروع به کار کرد و حالا، بیش از صدها داوطلب دارد. برگ‌وبارِ تازه‌ درخت تنومندِ محک، سامانه‌ داوطلبان است که راهِ جدیدِ ارتباطی ما با شما است که می‌دانیم قلبتان برای فرزندان محک می‌تپد.

روز جهانی داوطلب بر شما مبارک؛ اگه دوست دارید داوطلب محک باشید، در این سامانه ثبت‌نام کنید، از تخصص‌تان بگید و در جریانِ موقعیت‌ها و زمان‌هایی قرار بگیرید که ما در محک به کمکِ داوطلبانمان نیاز داریم. با این سامانه، ارتباط شما با محک بسیار راحت‌تر از قبل می‌شود و ما به هم نزدیکتر می‌شویم. پس اگر تا الان داوطلب محک نشدید یا در این سامانه ثبت‌نام نکردید، به لینکِ زیر مراجعه کنید.

عضویت در سامانه داوطلبان محک

دیدگاه‌ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.