0 کمک آنلاین

شرکت در سمینار سازمان امور پناهندگی نروژی

  • ۱۶ آبان ۰۲
  • 202 بازدید
  • 0 دیدگاه

سمینار مشارکت راهبردی در سال جاری به میزبانی سازمان امور پناهندگی نروژی برگزار شد. این سمینار دو روزه در تاریخ ۱ و ۲ آبان ماه در محل هتل همای تهران برپا شد. در این برنامه، سازمان امور پناهندگی نروژی میزبانی جمعی از سازمان­های مردم‌نهاد ایرانی و مقامات سازمان ملی مهاجرت در سطح استانی را بر عهده داشت. محک نیز به عنوان یک سازمان مردم‌نهاد ایرانی در این برنامه حضور داشت.

هدف اصلی برگزاری این همایش، ایجاد بستری مناسب برای سازمان‌های مردم‌نهاد و سازمان امور مهاجرت در جهت ارتباط مستقیم، بحث و تبادل نظر در خصوص درس‌آموخته‌ها و چالش‌های مسیر ارائه خدمات به جامعه هدفشان بود. در این سمینار فرصت معرفی هر خیریه به نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهادِ حاضر در این مراسم داده شد. نماینده واحد خدمات حمایتی محک نیز به معرفی محک و ارائه مطالبی در خصوص دستاوردها، ظرفیت‌ها و اولویت‌های محک به عنوان یک سازمان مردم‌نهاد پرداخت.

بیش از سه دهه است که موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک با همراهی نیکوکاران نیک‌اندیش ایران، استوار و پابرجا در مسیر ارائه خدمات درمانی و حمایتی به فرزندان مبتلا به سرطان کشورمان ایستاده است. موسسه خیریه محک با تکیه بر دانش سازمانی و تمرکز بر توسعه روابطش با جامعه جهانی، بر این باور است که هم‌افزایی کلید گنج موفقیت است. محک با رویکرد توسعه روابط با موسسات مردم‌نهاد ملی و بین‌المللی و انتقال تجریات در این برنامه حضور داشت تا با این مشارکت، شاهد طی کردن مسیر درمان قهرمانان کوچک سرزمینمان تا رسیدن به مقصد بهبودی باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.