0 کمک آنلاین

شعبه محک در کنار شماست!

  • ۲۲ آذر ۰۲
  • 198 بازدید
  • 0 دیدگاه

استفاده‌ی کمتر مردم از پول نقد و استراتژی محک که سازمان شما رو در مسیر تحول دیجیتال قرار داده، باعث شده که محک محصولی به نام کیوسک دیجیتال رو برای استقرار در اماکن عمومی طراحی کنه. شاید بعضی از شما همراهان محک توی مراکز خرید و جاهای پر رفت و آمد چشمتون به این کیوسک‌ها خورده باشه.

کیوسک‌های دیجیتال، درگاه‌های دریافت کمک‌های نیکوکاران محک برای تأمین هزینه‌های دارو و درمان کودکان مبتلا به سرطان هستن که همراهان محک می‌تونن در مراکز عمومی و در بحبوحه‌‌ی فعالیت‌های روزمره‌شون به این کیوسک‌ها مراجعه کنن و بدون نیاز به حضور کارکنان محک و فقط با نظارت و انتخاب خودشون، تمام مراحل پرداخت کمک رو انجام بدن.

برای استفاده از کیوسک فقط کافیه رو به روی دستگاه بایستین و مبلغ دلخواهتون رو انتخاب و یا وارد کنین و مراحلی که دستگاه بهتون نشون میده رو دونه به دونه انجام بدین تا پرداخت شما به سادگی انجام بشه. با کیوسک محک، شما با یه پرداخت آسون و امن، فرزندان محک رو به مقصد بهبودی همراهی می­کنین.

این کیوسک‌ها برای استقرار در مراکز خرید، فرودگاه‌ها، سینماها و مراکز تفریحی مناسبن. اگه خودتون و یا کسی که میشناسین مایل به داشتن کیوسک محک در محل کار و فعالیتشه با شماره‌­های زیر تماس بگیرین:

تلفن دفتر مرکزی: ۲۳۵۴۰-۰۲۱

تلفن مستقیم سفارش کیوسک: ۲۳۵۰۱۷۰۷-۰۲۱ و ۲۳۵۰۱۷۰۵-۰۲۱

تلفن دفتر شیراز: ۲۳۱۷۲۴۴-۰۷۱۳

دیدگاه‌ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.