0 کمک آنلاین

عواید حاصل از فروش تازه‌ترین ترجمه دکتر آمنه حق‌گو به محک اهدا شد

  • ۱۶ مهر ۰۲
  • 2427 بازدید
  • 0 دیدگاه

محک همواره در تلاش است تا جامعه را نسبت به آخرین اخبار در ارتباط با سرطان و اقدامات صورت گرفته در زمینه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان آگاه سازد؛ بر همین اساس با حضور در کنگره‌ها و کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی و ارائه گزارش تلاش می‌کند تا این امر را تحقق بخشد. این بار با حضور در کنگره بین‌المللیِ بیماری‌های زنان و ماماییِ ایران، ضمن رونمایی از یکی از مهم‌ترین کتاب‌های حوزه آندومترویوز که به نفع کودکان محک به فروش می‌رسد، با متخصصان این حوزه گفتگو کرد.

در رونمایی کتابِ «اندرومتریوز؛ دستورالعمل انجمن اروپایی تولیدمثل و جنین‌شناسی» که با ترجمه‌ دکتر آمنه حق‌گو به متخصصان حوزه پزشکی عرضه شده است، مدیرعامل محک سخنرانی کرد و درخصوص اقدامات صورت گرفته در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان گزارش شفاف ارائه کرد.

عواید حاصل از فروش این کتاب که یک ترجمه ارزشمند علمی است با اندیشه نیکوکارانه سرکار خانم دکتر آمنه حقگو به محک اهداء شده است. ایشان حاصل دانش ارزنده‌ خود را به محک بخشیده‌اند و با این اقدام، نه تنها در ترویج علم در حوزه پزشکی فعالیت کردند که با عمل به مسئولیت اجتماعی خود، عواید حاصل شده از کتاب حاضر را نیز صرف بهبودی فرزندان مبتلا به سرطان سرزمینمان کردند.

بیش از سه دهه است که موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک با همراهی نیکوکاران نیک‌اندیش ایران، استوار و پا برجا در مسیر خدمات درمانی و حمایتی فرزندان مبتلا به سرطان کشورمان ایستاده است. محک با مهر تمامی نیکوکارانی که با قدمی، قلمی و درمی، ما را در تأمین هزینه درمان کودکان مبتلا به سرطان یاری می‌کنند، شاهد طی کردن مسیر درمان قهرمانان کوچک سرزمینمان تا رسیدن به مقصد بهبودی است.

دیدگاه‌ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.