0 کمک آنلاین

محک رو با حمایتت طلایی کن!

  • ۱۰ شهریور ۰۲
  • 233 بازدید
  • 0 دیدگاه

ماه سپتامبر در تقویم بین‌المللی به آگاهی‌رسانی سرطان کودک اختصاص داره. به همین مناسبت، انجمن بین‌المللی انکولوژی کودک (SIOP) و انجمن بین‌المللی سرطان کودک (CCI) از سازمان‌هایی مثل محک که در زمینه سرطان کودکان فعالیت دارن، دعوت می‌کنن تا با هدف یادآوری، فرهنگ‌سازی و آگاهی‌رسانی، اقداماتی رو در جامعه­ خودشون انجام بدن. این اقدامات به ویژه برای گروه‌های مرتبط با کودکان اهمیت ویژه‌ای داره: این فعالیت‌های آگاه‌سازانه باعث میشن تا توجه بیشتری نسبت به نشانه‌های بیماری سرطان کودکان جلب بشه، بیماری کودک زودتر تشخیص داده بشه و نتیجه‌ی تشخیص زودهنگام این بیماری هم، درمان مؤثرتر، کم هزینه‌تر و کم دردتره.

مؤسسه خیریه محک به عنوان یک سازمان مردم‌نهاد که مأموریتش حمایت از کودکان مبتلا به سرطان و خانواده‌هاشونه، اقداماتی رو در زمینه آگاهی‌رسانی به جامعه انجام میده و از همه می‌خواد تا در مورد این بیماری هوشیارتر باشن. توجه به علائم سرطان در کودکان در مراحل اولیه­ بیماری نرخ بهبود سرطان در کودکان رو افزايش میده.

در شرايطي که بيش از ۱۳۰۰۰ کودک تحت حمايت محک در مرحله درمان قرار دارن و روزانه به طور ميانگين ۶ کودک به جمعشون اضافه میشه، پيوستن گروه‌های بیشتری از جامعه به اين کمپين اهميت بالایی برامون داره، چرا که باعث می‌شه تمامي افراد جامعه نسبت به سرطان کودک آگاه‌تر بشن.

دیدگاه‌ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.