0 کمک آنلاین

محک میزبان برگزاری کارگاه‌های آموزشیِ «خود ارزیابی» خیریه‌ی بهنام دهش‌پور

  • ۲۲ اسفند ۰۲
  • 103 بازدید
  • 0 دیدگاه

محک همواره تلاش می‌کند با فراهم کردن کارگاه‌های آموزشیِ «خودارزیابی» برای کارکنانش، منابع انسانی و ذیربطان خود را در مسیر سلامتی قرار دهد. یکی از اولویت‌های محک برای حفظ سلامتی همکاران، آموزش معاینات برای پیشگیری از سرطان‌های شایعِ پستان و پروستات است.

بر همین اساس در روزچهار‌شنبه مورخ ۲۵ بهمن ماه مؤسسه‌ی خیریه‌ی بهنام دهش‌پور که در مسیر حمایت از بیماران مبتلا به سرطان فعالیت می‌کند همراه خیریه‌ی همکارش، محک، شد و کارگاه آموزشی پیشگیری از سرطان پستان و معاینات مرتبط با تشخیص آن را در محل آمفی‌تأتر ساختمان شماره ۲ محک برای خانم‌های -همکار، داوطلب و همراه بیمار- برگزار کرد.

همچنین در روز ۲۲ اسفند ماه مؤسسه‌ی خیریه‌ی بهنام دهش‌پور برای برگزاری کارگاه پیشگیری و بررسی علائم سرطان پروستات یک رویداد آموزشی برای آقایان -همکار، داوطلب و همراه بیمار- برگزار کرد.

این کارگاه‌های آموزشی فرصتی ارزشمند برای پیشگیری از سرطان‌های شایع پستان و پروستات ایجاد کرد و در زمینه‌ی کمپین جهانی روز سرطان برگزار شد. امیدواریم به پشتوانه‌ی این به روزرسانی‌های آموزشی و همچنین تداوم همراهی با خیریه‌های همکار، حمایت‌های محک از فرزندان مبتلا به سرطان سراسر کشورمان همواره تداوم داشته باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.