0 کمک آنلاین

گسترش همکاری‌های محک با شرکت‌های حوزه ساختمان در استان فارس

  • ۱۶ آبان ۰۲
  • 273 بازدید
  • 0 دیدگاه

نمایندگان محک در رویداد رونمایی از مدلِ ارزیابی ساختمان «بام» به همت شرکت استحکام‌سازان پارت که در حوزه ساختمان‌سازی در استان فارس فعال است، شرکت کرده و درخصوص نحوه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان این استان توضیحاتی ارائه کردند. شرکت استحکام‌سازان پارت، به مدیریت «پویا روان‌بخش» در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعیِ خود، با مؤسسه‌ خیریه‌ محک در زمینهی حمایت از کودکان مبتلا به سرطان، به‌خصوص کودکانِ استان فارس، همکاری‌‌های مفیدی را آغاز کرده است.

در این گردهمایی که با حضور فعالینِ حوزه ساختمان در استان فارس برگزار شد، مهمانان همراه محک شدند و با حمایت‌های صورت گرفته از کودکان مبتلا به سرطان ساکن در استان فارس آشنا شدند. مریم محمدعلی، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل محک، با اشاره به بیش از سه‌دهه فعالیت این مؤسسه در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان، تعداد کودکانی را که هم‌اکنون در سراسر کشور تحت درمان و حمایت هستند، بیش از ۲۸ هزار کودک برشمرد. براساس گزارش ارائه شده در مراسم، از این تعداد، ۳۰۰۰ کودک تحت حمایت محک، در استان فارس هستند که هزینه‌های درمانی و حمایتی ایشان درشش ماه اول سال ۱۴۰۲ بیش از ۹ میلیارد و چهارصد میلیون تومان بوده است

در این مراسم که با هدفِ تعهد هزینه‌ درمانِ ۱۰۰ کودک مبتلا به سرطان در استان فارس برگزار شد، ۵۰ کارت تعهد توزیع و بیش از ۳۰۰ میلیون تومان تعهد توسط حاضرین این مراسم ثبت شد. علاوه بر این، ۲۱ شرکت فعال در حوزه‌ ساختمان در این استان درصدد ایجاد فرصت‌هایی برای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی در راستای درمان فرزندان محک برآمدند. حضور پررنگ محک در این مراسم که با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از مدیرعاملان، انبوه‌سازان و جامعه‌ مهندسین ساختمان شهر شیراز برگزار شد، نویدِ روز‌هایی روشن و پرامید را برای درمان و بهبودیِ کودکان مبتلا به سرطان استان فارس می‌دهد.

مؤسسه‌ محک با بازگشاییِ دفتر محک در شهر شیراز، در سومین استان کشور پس از تهران و البرز حضور مستقیم و مستمر پیدا کرده است. محک در تلاش است تا خانواده کودکان مبتلا به سرطان سرزمینمان درمان فرزند خود را به دلیل فقر و ناتوانی از پرداخت هزینه‌ها رها نکنند و با مشارکت فعالانه در مسیر درمان، تنها به درمان کودک خود فکر ‌کنند. امیدواریم با استمرار این همراهی، در آینده‌ای نه چندان دور خبر بهبودی کودکان در حال درمان محک در سراسر کشور را به جامعه مدنی ایران مخابره کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.