0 کمک آنلاین

به امید روزهای شیرین

  • ۲۳ آبان ۰۰
  • 652 بازدید
  • 2 دیدگاه

با اینکه تحقیقات نشون می‌ده که خوردن شیرینی‌جات باعث خوشحالی و انرژی زیاد می‌شه ولی همه ما مواظب میزان مصرف و خوردن شیرینی و شکلات‌ هستیم. این شرایط برای بچه‌های محک سخت‌تره و اونها برای خوردن هر قطعه شیرینی باید خیلی دقت کنند چون همون تحقیقات نشون داده که مصرف زياد قند ساده و شيريني‌جات در توليد و گسترش سلول‌های سرطاني مؤثره. خب ما که نمی‌تونیم به بچه‌هامون بگیم اصلا شیرینی نخورن. پس چی کار می‌کنیم؟ با مشورت کارشناسان واحد تغذیه محک یه رژيم متعادل از نان و غلات سبوس‌دار و یه کم شيريني و قند ساده در كنار سبزيجات تازه و پروتئين و چربي خوب براشون مهیا می‌کنیم. اینجوری در مراحل درمان هم بهشون کمک می‌شه.

امروز روز جهانی دیابته با شعار «دسترسی به درمان دیابت». امیدواریم روزی برسه که همه مردم جهان به میزان یکسان از خدمات درمانی دیابت بهره‌مند بشن.

برای همه بچه‌ها یه دنیای شیرین خوشمزه بدون هیچ گونه بیماری آرزو می‌کنیم. برای همه شما یاران عزیز محک هم آرزو می‌کنیم هیچ وقت این عارضه سراغتون نیاد.

دیدگاه‌ها

  1. پاسخ
    مسعود آذریان 2 سال پیش

    سلام من همسر دیابتی دارم امیدوارم انشالله هرچی مریض هست به لطف خداوند زودتر شفا پیدا کنن… همراه همیشگی کوچولوهای محک هستیم??

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 2 سال پیش

      با سلام و احترام
      از همراهی‌تان با بیش از ۳۷۵۰۰ کودک مبتلا به سرطان در مسیر مبارزه با سرطان، صمیمانه سپاسگزاریم. ما نیز برای همه کودکان مبتلا به سرطان و همسر عزیزتان آرزوی سلامتی و بهبودی داریم. سپاس

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما