0 کمک آنلاین

به رسم دیرینه محک، خبرنامه ۷۵ منتشر شد

  • ۲۳ آذر ۹۹
  • 996 بازدید
  • 0 دیدگاه

در روزگاران دور، خبرها به وسیله جارچی‌ها و چاپارها راهی مقصد می‌شد و به گوش مردم یک سرزمین می‌رسید. درست است که این روزها، راه رسیدن خبر به افراد با بیشترین سرعت ممکن شده، اما هنوز هم می‌توانیم حس لذتبخش شنیدن خبر از روش‌های سنتی و قدیمی را تجربه کنیم.
خبرنامه محک یکی از قدیمی‌ترین راه‌های ارتباط ما با نیکوکاران‌مان بوده است و به وسیله آن، سال‌ها اخبار مهم زیر این سقف، نتایج کمک نیکوکاران و خبر شیرین سلامتی فرزندان محک را در خبرنامه چاپ کردیم و به دست شما رساندیم. اما حالا در عصر تکنولوژی رسانه، محک هنوز هم از اولین و قدیمی‌ترین خبررسان خودش غافل نشده است و خبرنامه را با همان سبک و سیاق گذشته، اما به صورت دیجیتال در اختیار همه نیکوکاران و یاورانش قرار می‌دهد.
در این خبرنامه یادداشتی از بنیان‌گذار محک، سعیده قدس را می‌خوانیم و از قصه‌خوانی داوطلبان هنرمند برای کودکان، آشپزی در روزهای فاصله‌گذاری اجتماعی، خاطرات قهرمانان کوچک محک و کلی اتفاقات مهم و خبرهای جدید مطلع می‌شویم. همچنین نحوه پرداخت هزینه‌ها به خانواده فرزندان محک در روزهای شیوع کرونا را یک بار دیگر با هم مرور می‌کنیم.
برای خواندن خبرنامه ۷۵، می‌توانید بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
پینوشت: خبرنامه به دلیل رعایت مسائل بهداشتی در دوران شیوع کرونا و همچنین صرفه‌جویی در هزینه‌ها به صورت دیجیتال منتشر می‌شود.

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما