0 کمک آنلاین
جشنواره وب ایران

به ‌سایت محک در جشنواره وب ایران رأی دهیم

  • ۳ دی ۹۹
  • 882 بازدید
  • 0 دیدگاه

به لطف مهرتان که پشتوانه همیشگی ماست، وب‌سایت محک توانسته در طول این سال‌ها، رتبه اول جشنواره وب ایران را هم به انتخاب شما اعضای خانواده بزرگ محک در بخش رأی‌گیری مردمی و هم به انتخاب داوران در گروه «سازمان‌های خیریه و فعالیت‌های اجتماعی» کسب کند. امسال وب‌سایت محک در قالبی جدید و با هدف سهولت در ارتباط با شما نیکوکاران و تسهیل روش‌های کمک از راه دور به کودکان مبتلا به سرطان با توجه به شرایط کرونا، در این جشنواره شرکت کرده است.
طراحی وب‌سایت جديد محک که در اواخر سال گذشته اتفاق افتاد، يكى از اقداماتی بود كه در پاسخ به درخواست‌های شما برای افزایش ارتباطات آنلاین با محک ایجاد شد. از شروع امسال، پرداخت کمک‌های نیکوکارانه یاوران گرانقدر محک به صورت آنلاین، ایجاد حساب کاربری، سفارش‌های آنلاين مانند تقویم، سررسید، دستبندهای یادبود، ایجاد پلتفرم پیام همدلی و… در کوتاه‌ترین زمان ممکن میسر شد.
اگه تغییرات سایت محک را دیدید و از اینکه تلاش شده است در شرایط کرونا کمک از راه دور آسان‌تر شود راضی هستید، در بخش رأی گیری مردمی جشنواره وب ایران به سایت محک رأی دهید تا بتوانیم خود را بسنجیم و همواره هوشیار باشیم که بهترین مسیر ارتباطی با شما را تعریف کنیم.
شما می‌توانید با کلیک بر روی لینک زیر به وب‌سایت محک رأی دهید.

به ‌وب‌سایت محک در جشنواره وب ایران رأی می‌دهم

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما