0 کمک آنلاین

تبریک ویژه عموهای فیتیله‌ای به کودکان محک

  • ۳ فروردین ۰۰
  • 857 بازدید
  • 0 دیدگاه

این قطعه را عموهای فتیله‌ای مثل همیشه، بی مزد و منت، به خانواده بزرگ محک هدیه دادند و کودکان محک هم خیلی خوشحال‌اند که یک پیام ویژه از عموهای هنرمندشان گرفتند.
در سی سالی که از فعالیت محک می‌گذرد، یکی از رازهای موفقیت، جلب اعتماد همه اقشار جامعه بوده‌است. این که هر کسی در هر شغلی، با هر درآمدی، با هر تخصصی، از هر سنی، محک را امانت‌دار خودش می‌داند و از یک سکه تا خانه پدری، آثار هنری یا افتخارات ورزشی‌شان را به محک می‌بخشند حاصل اعتمادی است که محک سعی کرده است با شفافیت و پاسخگویی نگهبانش باشد. مردمی که توانایی‌هایشان را داوطلبانه صرف محک می‌کنند و مردمی که حتی با لایک کردن یک پست دل ما را گرم می‌کنند، همه و همه دلگرمی کودکان محک و خانواده‌‌های‌شان در طول این سی سال بوده‌اند. عجب مردمی داریم. ماه! بسکه قشنگند! کوه! بسکه پایدارند! دریا! بسکه دلشان بزرگ است. بمانیم برای هم تا همیشه.
اعضای خانواده بزرگ محک، هر جای دنیا که هستید، حواس‌تان است که امسال، سی سال می‌شود که با هم هستیم؟ سی سال به همت شما، سعی کرده‌ایم کودکان و خانواده‌هایشان را به روزهای سلامتی برسانیم و حالا با بودن شما، در محک، عشق سی ساله شد.
اعضای خانواده بزرگ محک عیدتان مبارک و تنتان سلامت

 

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما