0 کمک آنلاین

تغییر لوگو و شعار جدید محک در راستای اهداف این مؤسسه طراحی شده است

  • ۳۱ اردیبهشت ۹۹
  • 1703 بازدید
  • 0 دیدگاه

منصور ضابطیان مطرح کرد:

تغییر لوگو و شعار جدید محک در راستای اهداف این مؤسسه طراحی شده است

منصور ضابطیان نویسنده و مجری نام آشنای کشورمان تغییر لوگو محک در راستای کمپین جهانی فاصله‌گذاری اجتماعی را براساس اهداف و دغدغه‌های این سازمان مثبت ارزیابی کرد.

وی تصریح کرد: «همراهی با جریان‌های جهانی در واکنش به بحران‌ها یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سازمان‌های هوشمند است که خود را در برابر مشکلات جامعه مسئول می‌دانند. کمپین فاصله‌گذاری اجتماعی یکی از همین جریان‌هایی است که با پیشرویی مؤسسه خیریه محک در ایران برای اولین بار در حوزه خیریه اجرا شد.»

ضابطیان با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد تغییرات لوگوی مؤسسه محک در راستای کمپین جهانی فاصله‌گذاری اجتماعی افزود: «ضمن اینکه لوگو محک با تغییرات بصری، خود را به حق در این اقدام بین‌المللی که توسط برندهای معتبر در کل دنیا مورد توجه قرار گرفته است، سهیم می‌کند، با شعار «دستامون دور شده، قلبامون نزدیک» مرتبط با اهداف و دغدغه‌های سازمانش توانسته پیام خود را به درستی در این روزهای سخت به جامعه منتقل کند.»

این هنرمند در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص اثربخشی فعالیت سازمان‌های مردم‌‎نهاد در رویارویی با بحران‌ها عنوان کرد: «اساساً فعالیت این سازمان‌ها به دلیل وابستگی به مردم از میزان اثربخشی بالا و به تبع آن لزوم آگاهی‌رسانی عمومی برخوردار است. در عین حال اگر سازمان‌های مردم‌نهاد از حسن اعتبار و اعتماد مردم نیز برخوردار باشند، پیام آنها در ارتباط با اهداف و دغدغه‌هایشان می‌تواند بسیار ترغیب‌کننده و مهم ارزیابی شود. سازمان‌ها و نهادهای موفق به واسطه عملکرد مطلوب، نگاه همه‌جانبه و توجه به تمام ذیربطان خود همواره نیازمند تغییر و بازآفرینی المان‌های هویت برند خود در راستای تأمین اهداف و دغدغه‌های خود هستند. در بحران اخیر که سلامتی افراد جامعه به صورت گسترده با تهدید و خطر روبه‌روست، امیدوارم این سازمان‌ها در کشورمان و همه جهان بتوانند عملکرد ارزنده‌ای از خود در اذهان ثبت کنند.»

محک به عنوان سازمانی که همواره دغدغه حفظ سلامت جامعه را دارد، به عنوان نخستین سازمان مردم‌نهاد در ایران همراه اقدام جهانی فاصله‌گذاری اجتماعی شد و با تغییر لوگوی خود تشریح اهداف، اقدامات و دغدغه‌های خود را به آن پیوند زد.

به نقل از روزنامه شهروند

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما