0 کمک آنلاین

حقوق قانونی وب‌سایت

  • ۲۶ مهر ۰۰
  • 9765 بازدید
  • 18 دیدگاه

۱ – مطالب وبسایت محک صرفاً به منظور اطلاع رسانی اشخاص حقیقی و حقوقی است که مایل به آشنایی، همکاری، کمک رسانی، عضویت و یا کسب اطلاعات تخصصی در حوزه‌های مالی، حمایتی و درمانی مؤسسه و بیمارستان فوق تخصصی حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک می‌باشند.

۲ – حقوق لوگو، تصاویر (اعم از عکس یا ویدئو) و طراحی‌های این وبسایت منحصراً متعلق به مؤسسه خیریه محک بوده، اقتباس و کپی از آنها به هر دلیلی حتی با قصد کمک به مؤسسه، فقط با صدور مجوز کتبی از طریق روابط عمومی محک (۲۳۵۰۱۹۹۸) مجاز است.

۳ – مؤسسه خیریه محک با این باور که تمامی افراد قصد خیر و کمک به کودکان مبتلا به سرطان را دارند از همه شما عزیزان تقاضا می‌کند در صورتیکه قصد استفاده از نام و لینک محک و یا تبلیغ برای محک در سایت خود را دارید، این کار را با اطلاع و کسب موافقت مؤسسه (۲۳۵۰۱۹۵۳ – ۲۳۵۰۱۹۵۱) انجام دهید. هر گونه استفاده از نام، لوگو و لینک بدون کسب موافقت کتبی مؤسسه محک غیر قانونی بوده و قابل پیگرد قانونی می‌باشد.

۴ -موسسه خیریه محک به جز دفاتری که مشخصات آنها در وبسایت قید شده، شعبه یا دفتر نمایندگی دیگری در ایران یا خارج از ایران ندارد.

دیدگاه‌ها

  1. پاسخ
    حسن احمدوند 2 سال پیش

    عالی

  2. پاسخ
    علی شیخ لاری 2 سال پیش

    سلام انشاالله به لطف پروردگار همه بیماران شفا پیدا کنند

  3. پاسخ
    افتخار صحرایی 2 سال پیش

    سلام در انجام حرکت خداپسندانه موفق باشید با آرزوی کاهش آلام عزیزان تحت پوشش

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 2 سال پیش

      با سلام و احترام
      از اینکه دغدغه ارزشمند کمک به هم نوع را دارید و کودکان مبتلا به سرطان را فراموش نمی‌کنید صمیمانه سپاسگزاریم. برای شما آرزی سلامتی داریم. سپاس

  4. پاسخ
    کارتال ارشد 2 سال پیش

    به نام خالق
    《 عشق و مهربانی و دوستی 》

    با عرض ادب و احترام
    سلام و درود فراوان خدمت یکا،یک عزیزان محترم مؤسسه محک ! از دور دست شما عزیزان را می فشارم و پیشانیتان را میبوسم ??

    عزیزان بنده یک سایت دارم ، میخواستم اگر بشه به نوبه خودم قدمی برداشته باشم ، و خوشحال میشم اگر کد بنر و لوگو و یا درگاه رسمی کمک به موسسه محک را برایم ایمیل کنید تا در وبسایت خود قرار دهم ، سپاس فروان ⚘

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 2 سال پیش

      با سلام و احترام
      از اینکه دغدغه ارزشمند کمک به هم نوع را دارید صمیمانه سپاسگزاریم، شما میتوانید از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ با شماره ۲۳۵۰۱۹۹۵ واحد تبلیغات محک تماس بگیرید تا همکارانمان پیرو موضوع مطرح شده شما را راهنمایی کنند، قدردان مهرتان هستیم.

  5. پاسخ
    محمد تقی خوشاره نژاد 2 سال پیش

    خدا رو شکر که بتونم سهم کوچکی برای فرشته ها کوچک داشته باشم انشا….

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 1 سال پیش

      با سلام و احترام
      از اینکه دغدغه ارزشمند کمک به هم نوع را دارید و همراه بیش از ۱۷ هزار کودک مبتلا به سرطان در حال درمان شده‌اید، صمیمانه سپاسگزاریم و قدر مهرتان را می‌دانیم.

  6. پاسخ
    علی رمضانی 2 سال پیش

    من میتونم به صورت رایگان یه سایت درست و حسابی و حرفه ای برای موسسه طراحی کنم. اگر تمایل دارید تماس بگیرید

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 1 سال پیش

      با سلام و احترام. از توجه شما به موسسه خیریه محک صمیمانه سپاسگزاریم. لطفا جهت همكاری داوطلبانه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ باشماره تماس‌های ۰۲۱۲۳۵۰۱۹۴۵ و ۰۲۱۲۳۵۰۱۹۴٦ تماس حاصل فرماييد تا همکارانمان شما را راهنمایی کنند. سپاس

  7. پاسخ
    علی 6 ماه پیش

    پرداخت آنلاین ارزی را اضافه کنید

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 2 ماه پیش

      باسلام و وقت بخیر.
      از اینکه پیشنهاد خود را با ما درمیان گذاشتیم، سپاسگزاریم و ممنونیم که در این روزهای سخت، کودکان مبتلا به سرطان را فراموش نکردید. دغدغه شما برای حمایت از هموطنان خود از خارج از کشور بسیار ارزشمند است. شما می توانید از طریق روش‌های زیر در تامین هزینه دارو درمان فرزندان محک مشارکت کنید:

      ۱. ارسال کمک‌های نقدی خود به سازمان‌ همکار محک در آلمان. اطلاعات موسسه IKKH در آلمان: تلفن تماس:   ۰۰۴۹۴۰۲۳۹۹۴۵۵۷        وبسایت: https://ikkh.de/en/
      ۲. واریز از طریق صرافی‌های رسمی و ارسال رسید به موسسه محک. لینک اطلاعات شماره حساب‌های محک:  https://mahak-charity.org/account-number/
      ۳. دریافت فایل پروپوزال مربوط به پرداخت‌های بین‌المللی مورد نیاز موسسه خیریه محک

      تنتان سلامت

  8. پاسخ
    محدثه ملائی امام زاده 4 ماه پیش

    خداقوت به به کارکنان محترم محک خوشحالم سهم کوچیکی داشتم

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 2 ماه پیش

      سلام و وقت بخیر. از توجه و همراهی شما با کودکان مبتلا به سرطان و موسسه محک سپاسگزاریم. ما در محک باور داریم با همراهی نیکوکارانی چون شماست که می‌توانیم فرزندانمان را به روزهای خوش سلامتی برسانیم.

  9. پاسخ
    مهرنوش کاظمی 4 ماه پیش

    خدارو شکر بتونم سهم کوچکی برای فرشته ها داشته باشن

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 2 ماه پیش

      سلام و وقت بخیر. قدردان مهر و همراهی ارزشمند شما در مسیر درمان کودکان مبتلا به سرطان هستیم.

  10. پاسخ
    Amin Aramide 3 روز پیش

    با سلام و درود فراوان حقیقت من دوست داشتم بیشتر از اینا کمک کنم ولی به دلیل بیکاری ی‌خواستم ۱۰ هزار تومان کمک کنم و در لینک پرداخت به جای ۱۰ هزار تومان اشتباه ۱۰۰ هزار تومان پرداخت کردم و کل موجودی کارتم همین ۱۰۰ هزار تومان بود گفتم اگه امکانش هست ۹۰ هزار تومانش رو بهم برگردونید باید ببخشید

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 3 روز پیش

      سلام و وقت بخیر. از توجه شما به کودکان مبتلا به سرطان محک و نیت خیرتان صمیمانه سپاسگزاریم. جهت پیگیری موضوع مطرح شده خواهشمند است با شماره ۰۲۱۲۳۵۴۰ تماس بگیرید تا همکاران‌مان شما را راهنمایی کنند.

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما