0 کمک آنلاین

حقوق قانونی وب‌سایت

  • ۲۶ مهر ۰۰
  • 8522 بازدید
  • 10 دیدگاه

۱ – مطالب وبسایت محک صرفاً به منظور اطلاع رسانی اشخاص حقیقی و حقوقی است که مایل به آشنایی، همکاری، کمک رسانی، عضویت و یا کسب اطلاعات تخصصی در حوزه‌های مالی، حمایتی و درمانی مؤسسه و بیمارستان فوق تخصصی حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک می‌باشند.

۲ – حقوق لوگو، تصاویر (اعم از عکس یا ویدئو) و طراحی‌های این وبسایت منحصراً متعلق به مؤسسه خیریه محک بوده، اقتباس و کپی از آنها به هر دلیلی حتی با قصد کمک به مؤسسه، فقط با صدور مجوز کتبی از طریق روابط عمومی محک (۲۳۵۰۱۹۹۸) مجاز است.

۳ – مؤسسه خیریه محک با این باور که تمامی افراد قصد خیر و کمک به کودکان مبتلا به سرطان را دارند از همه شما عزیزان تقاضا می‌کند در صورتیکه قصد استفاده از نام و لینک محک و یا تبلیغ برای محک در سایت خود را دارید، این کار را با اطلاع و کسب موافقت مؤسسه (۲۳۵۰۱۹۵۳ – ۲۳۵۰۱۹۵۱) انجام دهید. هر گونه استفاده از نام، لوگو و لینک بدون کسب موافقت کتبی مؤسسه محک غیر قانونی بوده و قابل پیگرد قانونی می‌باشد.

۴ -موسسه خیریه محک به جز دفاتری که مشخصات آنها در وبسایت قید شده، شعبه یا دفتر نمایندگی دیگری در ایران یا خارج از ایران ندارد.

دیدگاه‌ها

  1. پاسخ
    حسن احمدوند 2 سال پیش

    عالی

  2. پاسخ
    علی شیخ لاری 2 سال پیش

    سلام انشاالله به لطف پروردگار همه بیماران شفا پیدا کنند

  3. پاسخ
    افتخار صحرایی 2 سال پیش

    سلام در انجام حرکت خداپسندانه موفق باشید با آرزوی کاهش آلام عزیزان تحت پوشش

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 2 سال پیش

      با سلام و احترام
      از اینکه دغدغه ارزشمند کمک به هم نوع را دارید و کودکان مبتلا به سرطان را فراموش نمی‌کنید صمیمانه سپاسگزاریم. برای شما آرزی سلامتی داریم. سپاس

  4. پاسخ
    کارتال ارشد 2 سال پیش

    به نام خالق
    《 عشق و مهربانی و دوستی 》

    با عرض ادب و احترام
    سلام و درود فراوان خدمت یکا،یک عزیزان محترم مؤسسه محک ! از دور دست شما عزیزان را می فشارم و پیشانیتان را میبوسم ??

    عزیزان بنده یک سایت دارم ، میخواستم اگر بشه به نوبه خودم قدمی برداشته باشم ، و خوشحال میشم اگر کد بنر و لوگو و یا درگاه رسمی کمک به موسسه محک را برایم ایمیل کنید تا در وبسایت خود قرار دهم ، سپاس فروان ⚘

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 1 سال پیش

      با سلام و احترام
      از اینکه دغدغه ارزشمند کمک به هم نوع را دارید صمیمانه سپاسگزاریم، شما میتوانید از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ با شماره ۲۳۵۰۱۹۹۵ واحد تبلیغات محک تماس بگیرید تا همکارانمان پیرو موضوع مطرح شده شما را راهنمایی کنند، قدردان مهرتان هستیم.

  5. پاسخ
    محمد تقی خوشاره نژاد 1 سال پیش

    خدا رو شکر که بتونم سهم کوچکی برای فرشته ها کوچک داشته باشم انشا….

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 1 سال پیش

      با سلام و احترام
      از اینکه دغدغه ارزشمند کمک به هم نوع را دارید و همراه بیش از ۱۷ هزار کودک مبتلا به سرطان در حال درمان شده‌اید، صمیمانه سپاسگزاریم و قدر مهرتان را می‌دانیم.

  6. پاسخ
    علی رمضانی 1 سال پیش

    من میتونم به صورت رایگان یه سایت درست و حسابی و حرفه ای برای موسسه طراحی کنم. اگر تمایل دارید تماس بگیرید

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 1 سال پیش

      با سلام و احترام. از توجه شما به موسسه خیریه محک صمیمانه سپاسگزاریم. لطفا جهت همكاری داوطلبانه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ باشماره تماس‌های ۰۲۱۲۳۵۰۱۹۴۵ و ۰۲۱۲۳۵۰۱۹۴٦ تماس حاصل فرماييد تا همکارانمان شما را راهنمایی کنند. سپاس

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما