0 کمک آنلاین

دعوت «فریدون فربود» از برندهای ایرانی برای همراهی با محک

  • ۳۱ اردیبهشت ۹۹
  • 1934 بازدید
  • 0 دیدگاه

پس از تغییر لوگو مؤسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک در اقدام جهانی فاصله‌گذاری اجتماعی:

دعوت «فریدون فربود» از برندهای ایرانی برای همراهی با محک

فریدون فربود دبیر جشنواره بین‌المللی «هنر برای صلح» پس از پیوستن مؤسسه خیریه محک به کمپین جهانی فاصله‌گذاری اجتماعی از سایر برندهای ایرانی دعوت کرد تا با تغییر لوگو خود در راستای این اقدام جهانی با هدف حفظ سلامتی جامعه در برابر ویروس کرونا مشارکت کنند.

وی گفت: «مؤسسه خیریه محک به عنوان اولین سازمان مردم‌نهاد ایران به این اقدام جهانی پیوسته است و در این روزها تلاش کرده مرتبط با وظایف ذاتی خود، مسئولیت آگاهی‌رسانی به عموم جامعه را دنبال کند. تغییر لوگو و تعیین شعار «دستامون دور شده، قلبامون نزدیک» اقدام درخور توجهی است که از سوی محک انجام شده است. از دیدگاه من این بازطراحی لوگو با وجهه هنری لوگوی اولیه تطابق کامل دارد.»

فربود تأکید کرد: «لوگو و نشان مناسب‌ترین جایگاه برای تجلی دغدغه‌ها، اهداف و پیام یک سازمان است. در حال حاضر که حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی یکی از مؤثرترین راه‌ها برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا به شمار می‌رود، محک با این اقدام توانسته به درستی در انتقال این مفهوم به جامعه عمل کند. دغدغه محک برای فرهنگ‌سازی و آگاهی‌رسانی به جامعه تنها به این مورد محدود نمی‌شود و در سال‌های گذشته نیز شاهد تلاش‌های این سازمان برای ارتقا و تغییر فرهنگ جامعه درباره بیماری سرطان کودک و توسعه روش‌های حمایتی از ایشان بوده‌ایم.»

وی در پایان تصربح کرد: «پیوستن محک به اقدام جهانی فاصله‌گذاری اجتماعی بار دیگر نه تنها نام این مؤسسه را در کنار سازمان‌ها و شرکت‌های مطرح جهانی قرار می‌دهد، بلکه انعکاس این موضوع باعث می‌شود تا فعالیت جامعه مدنی در کشورمان بازتاب بین‌المللی پیدا کند.»

محک به عنوان سازمانی که همواره دغدغه حفظ سلامت جامعه را دارد، به عنوان نخستین سازمان مردم‌نهاد در ایران همراه کمپین جهانی فاصله‌گذاری اجتماعی شد و با تغییر لوگو سازمان خود اهداف، اقدامات و دغدغه‌های خود را به آن پیوند زد.

به نقل از خبرگزاری عصرایران

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما