0 کمک آنلاین

سفارش نمادهای تسلیت و همدردی محک به صورت دیجیتال

  • ۲۴ اردیبهشت ۹۹
  • 6215 بازدید
  • 4 دیدگاه

راهى جديد براى ابراز همدلي در اين روزها:
سفارش نمادهای تسلیت و همدردی محک به صورت دیجیتال

همه ما با شیوع ویروس کرونا شرایط خاص و متفاوتی را تجربه می‌کنیم. در این روزها که دست‌هایمان از هم دور و قلب‌هایمان به هم نزدیک شده است، حفظ سلامت خود و عزیزانمان و احترام به فاصله گذاري اجتماعي، اهمیت بسيار دارد. محک که بر پایه سلامتی شکل گرفته، برای حفظ سلامت شما عزیزان، ارسال نماد (استند) تسلیت خود را تا اطلاع ثانوی به علت عدم انطباق آن روش کمک با شرایط فعلی متوقف کرده و به روشى جديد براي همه ذيربطان كه در تطابق با نيازهای امروز باشد انديشيده است. پس باز هم مى‌توانيم پیام‌ خود را با حمایت از کودکان مبتلا به سرطان پیوند بزنیم و به دست عزیزانمان برسانیم؛ در این روزهای سخت، محک روش جدیدی را در تطابق با شرايط فعلي برای رساندن پیام همدلی و همراهی با عزیزانتان ايجاد كرده است.
شما نیکوکاران گرامی می‌توانید این نمادهای را به صورت دیجیتال سفارش دهید و آنها را برای تسلی افرادی که دوستشان دارید بفرستید و با این ابراز همدلی، مانند گذشته در نجات زندگی قهرمان‌های محک هم در اين روزهاى سخت سهيم باشید.
به امید روزی که سلامتی به زندگی تمام مردم جهان و کودکان مبتلا به سرطان بازگردد.

شما می‌توانید جهت سفارش این نمادها با شماره ۲۳۵۴۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها

  1. پاسخ
    سیدعلی هاشمیان 4 سال پیش

    خیلی عالی
    آیا امکان تولید یا انتخاب متن آماده تسلیت و پرداخت کمک و ارسال پوستر دیجیتال ۲۴ساعته فراهم نشده؟

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 3 سال پیش

      با سلام و احترام
      از همراهی شما با کودکان مبتلا به سرطان صمیمانه، سپاسگزاریم. به اطلاع‌تان می‌رسانیم همزمان با شیوع ویروس کرونا و اهمیت به حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی، محک «پیام همدلی» را به عنوان روشی جدید برای ابراز تسلیت و تبریک بدون محدودیت زمان و مکان و به صورت آنلاین معرفی کرده است. شما نیکوکاران عزیز از این طریق می‌توانید پیام خود به عزیزانتان را به سلامتی کودکان مبتلا به سرطان پیوند بزنید. https://mahak-charity.org/hamdelii/ لازم به ذکر است این پیام دارای یک متن آماده است که در صورت تمایل قادر به ویرایش آن به دلخواه خود نیز هستید. قدردان مهرتان هستیم و برایتان آرزوی سلامتی داریم.

  2. پاسخ
    آرش سلطانی دانا 3 سال پیش

    خیلی عالی

  3. پاسخ
    آرش سلطانی دانا 3 سال پیش

    خیلی خوبه

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما