0 کمک آنلاین

شادی واقعی در محک یعنی …

  • ۲۹ اسفند ۰۰
  • 458 بازدید
  • 0 دیدگاه

روزهای آخر سال روزهای امید و شادیه. امروز می‌خوایم براتون یه قصه تعریف کنیم تا آخرین روز سال ۱۴۰۰ رو با شادی به پایان برسونین.

قصه‌ای که تا الان بیشتر از ۹۰۰۰ بار زیر سقف بیمارستان‌ها در سراسر ایران تکرار شده: «بهش از بیمارستان زنگ زده بودن که بیاین اینجا. حال دخترش بهتر می‌شد و نمی‌دونست پس چرا باید بیان به بیمارستان. دست دختر کوچولوش تو دستش بود و با این فکرها، رسیدن به اتاق دکتر. در رو که باز کرد، دکتر با لبخند آرومی ازشون استقبال کرد، آخرین آزمایشای دخترش رو بررسی کرد و با همون لبخند گفت: «از امروز به بعد می‌تونی قرصاتو قطع کنی. بهبودیت مبارک». نمی‌دونست از خوشحالی چی کار کنه. صدای هیاهو و خنده‌شون کل اتاق رو برداشته بود. فکرشو بکن! بهبودی. شادی بخش‌ترین کلمه‌ای که کودکان محک و خانواده‌هاشون می‌تونن بشنون.»

۹۰۰۰ بار؛ ۹۰۰۰ بار شادی بی حد و مرز برای ۹۰۰۰ کودک بهبودیافته محک.
این قصه رو تعریف کردیم تا آخرین  روز سال ۱۴۰۰ رو با شادی به پایان برسونیم. بی‌مناسبت هم نیست؛ امروز روز جهانی شادیه و شادی واقعی در محک یعنی شنیدن خبر بهبودی.

امروز روز قشنگیه. از لحظه لحظه‌اش استفاده کنین تا موقع تحویل سال قلبتون پر از امید باشه و شادی امروز تو تک‌تک روزهای سال جدیدتون جریان داشته باشه. یاوران مهربون و همیشگی، سر سفره هفت سین سال ۱۴۰۱، وقتی دارید آرزوهاتونو تو گوش عمو نوروز می‌گید، آرزوی سلامتی بچه‌های محک رو هم یادتون باشه.

پیشاپیش نوروز مبارک، سال جدید شادِ شاِد شاد

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما