0 کمک آنلاین

شما این عضو خانواده محک را می‌شناسید؟

  • ۲۰ خرداد ۰۰
  • 528 بازدید
  • 0 دیدگاه
بسیاری از ما – چه خودآگاه و چه ناخوداگاه – آرزو داریم رد و خطی از خودمان برجا بگذاریم. بسیاری از ما گمان می‌کنند چنین کاری تنها از برگزیدگان تاریخ ساخته است و ما مردمان معمولی، نمی‌توانیم از خود نشانی برجای بگذاریم.
صاحب این عکس – که نامش را نمی‌دانیم – طور دیگری فکر می‌کند. منتظر موقعیت‌های هوش‌ربا و ابزار آنچنانی نمانده است: با همین ابزاری که دارد – ماشینی که چرخ زندگیش را با آن می‌چرخاند – باجه‌ای رنگارنگ از نشانه‌های محک ساخته است. اگر از بین ده‌ها مسافری که هر روز سوار این ماشین می‌شوند و از آن پیاده می‌شوند یک نفر، تنها و تنها یک نفر ترغیب شود تا به خانواده محک بپیوندد آقای راننده نازنین ما اثرش را بر جهان بر جای گذاشته است. آقای راننده نازنین، ما آدم‌های معمولی را امیدوار می‌کند؛ امیدوار که ما هم بتوانیم نقشی مانا در جهان دور و برمان داشته باشیم.
اگر نام و نشانی از این نیکوکار بزرگوار دارید ما را در جریان بگذارید؛ می‌خواهیم با او حرف بزنیم و بگوییم که محک را آدم‌هایی اینچنین که در زندگی معمولی خود به چیزی فراتر از خود فکر کرده‌اند ساخته‌اند؛ می‌خواهیم از او قدردانی کنیم و بگوییم که دلمان به وجود چنین آدم‌هایی گرم است.
پینوشت: این عکس را یکی از نیکوکاران محک برایمان فرستاده؛ عکس تاکسی‌ای که شبیه یک دفتر سیار دعوت به حمایت از کودکان مبتلا به سرطان است.

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما