0 کمک آنلاین

عید یعنی با عشقمون، دلشونو شاد کنیم

  • ۲۹ اسفند ۹۹
  • 670 بازدید
  • 0 دیدگاه

باور محکی ما می‌گه: وقتی پای عشق درمیون باشه، کار نشد نداره… و ما در این یک سال اخیر بیش از هر زمان دیگه‌ای این مفهوم رو درک کردیم… پارسال که تازه کرونا اومده بود و ما نمی‌تونستیم به رسم هر ساله محک، برای بچه‌هایی که نوروز رو در بیمارستان سپری می‌کنن مراسم حضوری برگزار کنیم، دلمون پر می‌کشید که در کنارشون باشیم اما دستامون ازشون دور شده بود. برای همین تصمیم گرفتیم از هر راهی که ممکنه پیام عشقمون رو به بچه‌ها برسونیم.
برای عید امسال تصمیم گرفتیم هرجور هست با اولويت حفظ سلامتى نوروز رو پاي تخت بچه ها ببريم. برای همین از یک هفته قبل از عید نوروز برای كودكان بسترى در بيمارستان محك در راهروها سفره هفت‌سین چیده شد و سفره‌های آماده رو در اختیار سایر بیمارستان‌های تهران هم قرار دادیم تا نوروز برای کودکان و خانواده‌هاشون در فضای درمانی ملموس‌تر بشه.
برای چهارشنبه‌سوری هم مراسم قاشق‌زنی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در بیمارستان محک برگزار شد و در روز اول فروردین هم گروهی از داوطلبان محک با ساز و آواز وارد بخش‌های آنکولوژی می‌شن تا دل کودکان و خانواده‌هاشون در بیمارستان رو شاد کنن. البته لازم به ذکره که قبل از ورود داوطلبان عزیزمون به بخش‌ها، تست منفی کرونای اونها به محک اعلام می‌شه.
پی‌نوشت: ما هر سال به پشتوانه دلگرمی‌مون از حضور تمامی اعضای خانواده بزرگ محک، امیدوار به فرارسیدن روزی هستیم که سلامتی سهم همه فرزندانمون بشه تا با گام‌هایی استوارتر همچون ۳۰ سال گذشته، در این مسیر قدم برداریم. با تمام قلب‌مون آرزو می‌کنیم در سال جدید، سلامتی سین اول و آخر سفره‌ هفت سین تمامی مردم عزیز کشورمون باشه.

 

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما