0 کمک آنلاین
بیمارستان محک موفق به دریافت تقدیرنامه معاونت بهداشت دانشگاه‌ شهید بهشتی

محک موفق به دریافت تقدیرنامه معاونت بهداشت دانشگاه‌ شهید بهشتی شد

  • ۱۳ مرداد ۰۰
  • 661 بازدید
  • 0 دیدگاه

بیمارستان محک از میان ۱۵ بیمارستان منطقه شمیرانات، موفق به دریافت تقدیرنامه معاونت بهداشت دانشگاه‌ شهید بهشتی شد.

به گزارش روابط عمومی محک، هر سال عملکرد بخش بهداشت حرفه‌ای در بیمارستان‌ها توسط شبکه بهداشت شمیرانات ارزیابی می‌شود و بهترین بیمارستان در این زمینه تقدیر می‌شود که بیمارستان محک در اردیبهشت ۱۴۰۰ برای اولین‌بار توانست این تقدیرنامه را دریافت کند.

 

مینا آزادی‌فر، کارشناس و مسئول بهداشت حرفه‌ای بیمارستان محک در خصوص اخذ تقدیرنامه بهداشت حرفه‌ای توسط این بیمارستان گفت: «محک در سال ۱۳۹۹، بهسازی‌هایی نظیر تجهیز اتاق‌های رختکن جهت استراحت پرسنل آشپزخانه، ایمن‌سازی تصفیه‌خانه، ایمن‌سازی کمپرسور در کنار کپسول‌ها، تجهیز مکان مناسب برای نگهداری وسایل حفاظت فردی، ایجاد نظم و نظافت کارگاهی و انبارش ایمن، ایمنی‌سازی آزمایشگاه و تأسیسات، کنترل تهویه و روشنایی در نقاط مختلف بیمارستان، جایگذاری گیت‌های ضدعفونی در آستانه درهای ورودی و کنترل فاصله‌گذاری ‌اجتماعی به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را در دستور کار خود قرار داد. این فعالیت‌ها در سال گذشته به شبکه بهداشت شمیرانات گزارش داده شد و محک از بین ۱۵ بیمارستان این منطقه مورد تقدیر قرار گرفت.»

 

وی در ادامه افزود: «سالانه بیمارستان‌هایی که در راستای بهسازی، کنترل عوامل زیان‌آور، مطالعه ارگونومی کارکنان و فراهم‌سازی شرایط محیطی به منظور جلوگیری از آسیب‌رسانی به پرسنل تلاش می‌کنند، این بازخورد را از سوی معاونت بهداشت دانشگاه شهیدبهشتی دریافت خواهند کرد. بازخوردی که در اعتباربخشی بیمارستان‌ها و جایگاه‌سازی آنها در شبکه بهداشت تأثیر به‌سزایی دارد.»

 

محک در تمامی سال‌های فعالیت خود، تلاش کرده است تا در عرصه‌های ملی و بین‌المللی، کیفیت خدماتش را مورد سنجش و ارزیابی قرار دهد. این سازمان در هر شرایطی به انطباق فعالیت‌های خود با استانداردهای ملی و بین‌المللی، توجه ویژه‌ای داشته و با پشتوانه اعتماد نیکوکاران در سخت‌ترین روزهای مسیر ۳۰ ساله خود، دستاوردهای ارزشمندی را کسب کرده است. به امید روزی که بزرگ‌ترین دستاورد‌ مؤسسه خیریه محک بهبودی تمامی کودکان مبتلا به سرطان در سراسر ایران باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما