0 کمک آنلاین
سرطان کودک

نقاشی کودکان محک به مناسبت ماه آگاه رسانی سرطان کودک

  • ۱۳ مهر ۹۹
  • 1561 بازدید
  • 0 دیدگاه

ماه سپتامبر، ماه آگاهی‌رسانی سرطان کودکان است و به دلیل اهمیت این موضوع هر سال سعی می‌کنیم با اطلاع‌رسانی در این خصوص به همه یادآور شویم که توجه به این بیماری بسیار مهم است و اگر علائم سرطان کودک را بشناسیم می‌توانیم به تشخیص زودهنگام آن کمک کنیم.
تشخیص زود هنگام این بیماری می‌تواند به درمان مؤثرتر، کم دردتر و کم هزینه‌تر کمک کند. به همین مناسبت، بچه‌هایی که در بیمارستان محک بستری بودند هم دست به کار شدند و با کشیدن این نقاشی زیبا پیامشان را به همه ما رساندند. آنها با نقاشی‌ هایشان نشان دادند که قهرمانانه با سرطان می‌جنگند. اکنون این وظیفه ما بزرگ‌ترهاست که با تلاش برای گسترش آگاهی در مورد علائم سرطان نقش خودمان را در این مبارزه ایفا کنیم.
امروزه دسترسی به منابع معتبر علمی که با زبان ساده علائم بیماری‌ها را آموزش می دهند کار سختی نیست. پس بیاییم همت کنیم، این علائم را بشناسیم و دیگران را هم آگاه کنیم؛ بخصوص افرادی که با بچه‌های کوچیک در ارتباط هستند.
پی نوشت: این روزها با توجه به شیوع ویروس کرونا فعالیت های اتاق بازی محدود شده است اما ۵ نفر از کودکانمان به نمایندگی از همه دوستانشان در بیمارستان این نقاشی را به صورت انفرادی در اتاق بازی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کشیده اند.

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما