0 کمک آنلاین

پیام خاله فرزند کوچک محک: مرسانا جان شیرینمه

  • ۶ خرداد ۹۹
  • 917 بازدید
  • 0 دیدگاه

«مرسانا خواهرزاده کوچولوی منه، جان شیرینمه، دلیل شادی‌ام تو زندگیه و این روزها به محک میاد تا درمان بشه. توی روزهایی که همه مردم هزار و یک دغدغه و نگرانی دارن، خواهرزاده دلبندم داره با سرطان می‌جنگه. شاید واسه خیلی‌ها بچه‌های محک غریبه نباشن و کلی از آدما دغدغه‌های مربوط بهشون رو بدونن، اما ما بی‌خبر بودیم و نمی‌دونستیم چی تو دل این خانواده‌ها می‌گذره. تا اینکه روزگار، مرسانای عزیزمون رو هم یکی از بچه‌های محک کرد. حالا که اینجاییم داریم می‌بینیم پزشک‌ها، پرستارها و همه کادر درمان تو این روزها چه زحمتی برای بچه‌هامون می‌کشن. نقاشی روی دستش رو ببینین! پرستارش براش کشیده. عشق خاله، مرسانای قوی و شجاع من یک روز کامل به نقاشی روی دستش خیره موند و ذوق کرد. برای من هیچی تو این دنیا بهتر و قشنگ‌تر از این نیست که ذوق کردن مرسانا رو ببینم. خوشحالی مرسانا واسه ما یعنی مفهوم زندگی».
خاله مرسانا با رضایت پدر و مادر فرزند عزیزمون این عکس رو برامون فرستاد و از حال و هوای این روزاشون گفت. روزهای سختی که شرایط سخت شیوع کرونا هم به دغدغه خانواده فرزندان محک اضافه شده. فقط تداوم کمک‌های شما می‌تونه سرانجام این روزها رو به امید برای رسیدن دوباره به سلامتی پیوند بزنه. به امید روزی که عکس مرسانا رو بعد از بهبودیافتگی، همینجا با شما به اشتراک بذاریم.
این روزها می‌تونین با پرداخت کفاره روزه و فطریه خودتون همراه کودکان مبتلا به سرطان باشین. کودکانی که نور چشم خانواده‌‌هاشون هستن.

روش‌های پرداخت فطریه و کفاره به محک

شماره کارت :

فطریه:
۵۸۹۲-۱۰۱۱-۲۴۸۲-۱۴۲۸
کفاره:
۶۲۷۴-۱۲۱۹-۴۰۰۶-۷۴۶۵

فطریه سادات:
۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۸۱۶۱۸

با شماره گیری #۲۳۵۴۰*۷۳۳* و وارد کردن کد صفر (۰) می‌توانید به صورت مستقیم مبالغ کفاره و فطریه خود را به محک پرداخت کنید. ‏‎

پرداخت آنلاین

تماس با شماره ۲۳۵۴۰-۰۲۱ از ساعت ۷ تا ۱۹
و مراجعه به دفاتر محک در تهران و کرج

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما