0 کمک آنلاین

پیام محک به مناسبت درگذشت زنده یاد محمد علی کشاورز

  • ۲۶ خرداد ۹۹
  • 655 بازدید
  • 0 دیدگاه

صمیمانه درگذشت هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان؛ زنده یاد محمد علی کشاورز را به خانواده محترم ایشان، مردم ایران و به خصوص جامعه هنرمندان تسلیت می‌گوییم و برای دوستدارانش آرزوی شکیبایی داریم .محمد علی کشاورز نه تنها با هنر خود، نقش‌های فاخری را برگرفته از فرهنگ و تاریخ غنی این سرزمین در خاطره همه مردم ماندگار کرده است، بلکه به واسطه دغدغه والای کاستن از آلام انسان‌ها نیز در یادها جاودان خواهد ماند.
یادمان نمیرود حضور پدرانه پدرسالار در جشن ۲۵ سالگی محک، همه اعضای خانواده محک را دلگرم کرد. این هنرمند عزیز در روزهایی که خود با بیماری مبارزه می‌کرد و با وجود کسالت جسمانی کودکان مبتلا به سرطان را فراموش نکرد و پیام امید و انگیزه برای شکست سرطان را به همه فرزندان محک رساند.
استاد کشاورز با مهر پدرانه خود با حمایت از کودکان محک، از اهمیت مسئولیت اجتماعی هنرمندان برای ساختن دنیایی بهتر و کمک به انسان ها سخن گفت و همه هنرمندان را به این امر دعوت کرد.
بار دیگر درگذشت این استاد پیشکسوت را تسلیت گفته و باور داریم که هنر ایشان که با دغدغه زیبای کمک به همنوع گره خورده بود همواره تأثیر ماندگاری بر هنر ایران زمین و سازمانی چون محک که با عشق هزاران یاوری چون ایشان بنا شده است، باقی خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما