0 کمک آنلاین

گزراش تصویری روز اول بازارچه هدایای نوروزی – ۱۳۹۲

  • ۸ اسفند ۹۲
  • 2429 بازدید
  • 0 دیدگاه

اولین روز بازارچه هدایای نوروزی محک، پنجشنبه ۸ اسفندماه ۱۳۹۲ با حضور تعداد زیادی از یاوران در موسسه خیریه محک برگزار شد.
در این بازار همچون بازارهای خیریه پیشین شاهد مهر و عشق انسان‌های نیک‌اندیشی بودیم که همواره با کمک‌های معنوی و مادی خود، ما را در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان یاری می‌کنند.

در این بازار که با غرفه‌های مختلف و با حال و هوای نوروزی و سفره هفت سین همراه است، یاوران محک همچون سال‌های پیش در آخرین روزهای زمستان همراه با فرزندان محک به استقابل نوروز می‌روند.

داوطلبان محک که بازار‌های خیریه به همت آنان برپا می‌شود در روز اول بازار اجناس گوناگونی همچون کتاب، گل و گیاه، پوشاک، غذاهای خانگی، بدلیجات و اقلام متنوع دیگر را به نفع درمان کودکان محک عرضه کردند.

یاوران علاوه بر تامین نیازهای روزانه و نوروزی و تجربه یک روز شاد همراه با اعضای خانواده خود، همراه کودکان مبتلا به سرطان در مسیر درمان هستند. حضور در غرفه‌های ویژه کودکان که شامل بازی‌های کودکانه، گریم و فروش بادکنک‌های محک است هم برای کودکان و هم برای پدر و مادرشان، خاطرات شیرینی را به یادگار خواهد گذاشت.

محک ضمن دعوت از همه اعضای خانواده بزرگ این موسسه برای حضور در بازار نوروزی، امید دارد هفت سین زندگی تمامی ایرانیان و تمامی کودکان مبتلا به سرطان در سال ۱۳۹۳ مملو از موفقیت و شادی باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما