0 کمک آنلاین

یادداشت عضو جدید هیأت امنای محک؛ آراسب احمدیان

  • ۷ بهمن ۹۹
  • 1963 بازدید
  • 0 دیدگاه

همچنان مسیر موفقیت‌های محک را با علاقه‌مندی، جدیت و دلگرمی دنبال می‌کنم

امروز بعد از ۱۰ سال فعالیت داوطلبانه، ۴ سال فعالیت در سمت قائم مقام مدیرعامل و ۱۵ سال حضور در جایگاه مدیرعامل، پایان فعالیت کاری خود را در محک و حضور داوطلبانه در جمع اعضای محترم هیأت امنای این مؤسسه مردم‌نهاد را به اطلاع نیکوکاران همیشه همراه کودکان مبتلا به سرطان می‌رسانم.

خانواده بزرگ محک در طول نزدیک به سه دهه فعالیت با اتکاء به آرزوهای بزرگ ارکان سازمان، همت‌های بلند نیکوکاران و ظرفیت عملیاتی کارکنان و داوطلبان این سازمان، با امید و بدون تزلزل به حمایت همه جانبه از کودکان معصوم مبتلا به سرطان و خانواده‌های آنان پرداخته است. ما در محک رکودها، بحران‌ها، تحریم‌ها و تحولات اقتصادی را پشت سر گذاشته‌ایم، از هریک از این تجارب آموخته‌ایم و آموخته‌هایمان را در مواجهه با چالش‌های آینده به کار گرفته‌ایم. سازمان‌های ناظر ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی، با احترام به سه دهه فعالیت محک نگریسته‌اند که حاصل آن جوایز و افتخارات ملی و بین‌المللی و همچنین عضویت محک در سازمان‌های تخصصی ایرانی و جهانی بوده است.

محک در حال حاضر از چارچوب اجرایی و بدنه سازمانی ساختاریافته‌ای بهره‌مند است و این امکان فراهم شده تا در سخت‌ترین سال‌های اقتصادی جهان و ایران، و همچنین در دوران شیوع ویروس کرونا قادر باشد اهداف از پیش تعیین‌شده خود را در راستای ارائه خدمت به کودکان مبتلا به سرطان و خانواده آنها محقق سازد.

چنین دستاوردهایی، نه برای افتخار حاصل از آن‌ها بلکه برای اطمینان از هزینه‌کرد مؤثر منابعی است که مردم عزیز این سرزمین، نیکوکارانه در اختیار محک قرار می‌دهند؛ محک همواره در تلاش است تا منابع را از بهترین روش جمع‌آوری کرده، به درستی تبدیل به خدمت نماید و به صورت شایسته در اختیار گیرندگان خدمت که همان کودکان عزیز مبتلا به سرطان هستند قرار دهد. اعضای این خانواده بزرگ دست در دست هم توانستند این موفقیت را رقم بزنند؛ باور دارم با حضور جناب آقای شریف نظام‌مافی مدیرعامل جدید، این سازمان موفقیت‌های خود را در قالب دیدگاه تازه دنبال می‌کند.

گرچه از امروز به بعد شغل من در محک نخواهد بود اما همچنان علاقه و عشق من در محک باقی خواهد ماند و همچنان مسیر موفقیت‌های بی‌پایان این سازمان را با علاقه‌مندی، جدیت و دلگرمی دنبال می‌کنم.

در برابر انسان‌های نیک‌اندیشی که در این سال‌ها محک را در تحقق حمایت از کودکان معصوم مبتلا به سرطان حمایت کردند ادای احترام می‌کنم و دستشان را به گرمی می‌فشارم.

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما