0 کمک آنلاین
ارایه خدمات حمایتی تخصصی‌ به کودکان مبتلا به سرطان در اصفهان، خراسان و تبریز

ارایه خدمات حمایتی تخصصی‌ به کودکان مبتلا به سرطان در اصفهان، خراسان و تبریز

  • ۲۰ مرداد ۹۸
  • 8583 بازدید
  • 0 دیدگاه

توسط محک انجام ‌می‌شود؛

ارایه خدمات حمایتی تخصصی‌ به کودکان مبتلا به سرطان در اصفهان، خراسان و تبریز

توزیع یکپارچه خدمات حمایتی همواره از دغدغه‌های محک و از اهداف مندرج در برنامه سوم راهبردی این مؤسسه خیریه بوده است. توانمندسازی مؤسسات خیریه در دیگر شهرستان‌ها اقدامی است که می‎تواند در راستای دستیابی به این هدف مؤثر باشد.

انعقاد دو تفاهم‌نامه‌ با مؤسسه خیریه کسا در اصفهان و خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان خراسان از سال ۱۳۹۵و اقداماتی که طی این تفاهم‌نامه جهت توانمندسازی این مؤسسات طی ۵ سال صورت گرفته و می‌گیرد، یکی از نمونه‌هایی است که با هدف آموزش، هم‌افزایی، انتقال تجارب و انطباق با استانداردهای محک در حوزه جذب کمک‌های مردمی و تبدیل آن به ارائه خدمات حمایتی به کودکان مبتلا به سرطان انجام پذیرفته است. اکنون پس از گذشت ۳ سال از آغاز این تفاهم‌نامه، با حضور مددکار اجتماعی و روان‌شناس موظف، خدمات تخصصی به کودکان مبتلا به سرطان و خانواده‌هایشان در این منطقه، ارایه می‌شود که این اقدام تأثیر به‌سزایی در کاهش مراجعه خانواده کودکان مبتلا به سرطان به تهران، برای طی کردن مراحل درمان داشته است.

لازم به ذکر است تفاهم‌نامه‌ای با مؤسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز (تسکین) نیز در راستای توزیع یکپارچه خدمات حمایتی از ۱ مرداد ماه ۱۳۹۸ منعقد شده است و تمام اقدامات صورت گرفته در خیریه کسا و خراسان در همکاری با این خیریه نیز انجام خواهد شد.

مشاركت مؤسسات فعال در شهرستان‌ها كه شناخت بيشتري از نيازها و مشكلات جامعه در بافت بومي دارند، نقش مؤثري در حمايت از کودکان مبتلا به سرطان سرزمین‌مان در استان‌هاي مختلف كشور بر مبنای یکپارچه‌سازی خدمات حمایتی خواهد داشت و از این رو محک تلاش می‌کند تا تجربیات و ظرفیت‌های خود را در این زمینه به اشتراک بگذارد.

لینک ارتباط با خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان کسا اصفهان

لینک ارتباط با خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان خراسان

لینک ارتباط با خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز (تسکین)

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما