0 کمک آنلاین

از دل تغییر است که معجزه می‌آفرینیم

  • ۲۶ مرداد ۹۹
  • 546 بازدید
  • 0 دیدگاه

زندگي فرزندان کوچک محک سال‌هاست که با فاصله‌گذاري اجتماعي عجين شده است چرا که ضعف سيستم ايمني بدن کودکان مبتلا به سرطان، آنها را در برابر کوچک‌ترين ويروس و ميکروبي ضربه‌پذير مي‌سازد. قهرمانان کوچک محک براي پيروزي در مسير مبارزه با سرطان سخت مبارزه مي‌کنند و اکنون که شرايط برايشان سخت‌تر شده است، تلاش مي‌شود با حفظ فاصله اجتماعي درمان آنها متوقف نشود. به اميد آنكه با همدلي تمامي اركان جامعه، كشورمان و همه جهان اين روزهاى سخت را با سلامتي سپري کنند.

شرايط حاکم بر جهان در دوران کرونا و پس از آن، ضرورت همراهي با تغييرات را ايجاب مي‌کند. محک نيز در اين مدت تلاش کرده است به عنوان سازماني مردم‌نهاد که منابع خود را از همراهي نيکوکاران تأمين مي‌کند، خود را با تغييرات تطبيق و بهترين تصميم را اخذ کند. بر همين اساس از همان لحظه آگاهي نسبت به شيوع ويروس کرونا، دست‌اندرکاران اين سازمان لحظه‌اي از پا ننشستند و با رصد اخبار به دنبال استراتژي مدبرانه در راستاي ارائه خدمات شايسته‌تر به کودکان مبتلا به سرطان سرزمين‌مان هستند؛ آينده‌پژوهي را در پيش گرفته‌اند تا هم درد امروزمان درمان شود و هم به استقبال راهکاري براي فردايي نه چندان دور برويم چرا که باور داريم که بايد کاري کرد تا غصه سرآيد.

اين روزها، جهان ما، مملکت ما و شهر ما با درد سلامت عمومي روبروست و سازمان ما، با درد مضاعف سرطان کودکان. همه چيز تغيير کرده اما ما ايرانيان ثابت کرده‌ايم از دل تغيير است که معجزه مي‌آفرينيم:

گويند سنگ لعل شود در مقام صبر

آري شود وليک به خون جگر شود

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما