0 کمک آنلاین

افزایش راه‌های جلب مشارکت، ضروری است

  • ۲۶ مرداد ۹۹
  • 655 بازدید
  • 2 دیدگاه

از همان نخستين روزهاي شکل‌‎گيري محک، تلاش براي جلب کمک‌هاي مردمي براي حمايت از کودکان مبتلا به سرطان آغاز شد و داوطلبان محک از طريق برگزاري بازارچه‌هاي خيريه و برنامه‌هاي هنري به جمع‌آوري کمک‌هاي مردمي ‌مي‌پرداختند. ۳۰ سال پيش که محک ساختماني در منطقه چيذر و با يک خط تلفن بود، شايد مي‌شد به حمايت از قهرماناني پرداخت که روزهاي سخت مبارزه با سرطان را مي‌گذراندند، اما امروز، با گسترش حمايت از همه کودکان مبتلا به سرطان سرزمين‌مان در بيمارستان‌هاي دولتي و دانشگاهي داراي بخش خون و آنکولوژي کودک، راه‌هاي جلب مشارکت نيز گسترش يافته است.

در خبرنامه زمستان ۷۷ محک مي‌خوانيم: «از دو راه کمک‌ها مردمي را جذب مي‌کنيم ۱. بازار، نمايشگاه، کنسرت ۲. از طريق تبليغات و عضوگيري» اما همانگونه که در يادداشت مديرعامل اين شماره خوانديد، محک براي حمايت از همه فرزندانش راه‌هاي جلب مشارکت را روز به روز گسترش مي‌دهد و با بروزرساني سايت خود، تلاش مي‌کند تا هر چه شايسته‌تر امکان همراهي شما با کودکان مبتلا به سرطان را فراهم کند.

نيکوکاران ايران زمين اين روزها مي‌توانند به روش‌هاي متفاوت از فرزندان محک حمايت کنند: عضويت، قلک، درمان‌ياري، خريد اقلام هنري، مشارکت در تأمين هزينه دارو و درمان، حمايت از پروژه‌هاي درماني محک، حمايت مالي در خريد تجهيزات پزشکي مورد نياز بيمارستان محک، مشارکت در تأمين کالاي مورد نياز کودکان تحت حمايت محک، حمايت مالي از برنامه‌ها و رويدادهاي محک، حمايت مالي در توليد محصولات چاپي محک و در نهايت تهيه نماد تبريک و تسليت، از جمله روش‌هاي کمک شما به محک است.

پس با محک همراه باشيد تا بتواند به همه کودکان مبتلا به سرطان سراسر ايران را در مسير ارائه خدمات درماني و حمايتي متعهد بماند.

دیدگاه‌ها

  1. پاسخ
    محبوبه 4 سال پیش

    سلام، وقت بخير. ي مدت ي عروسكهاي كچل ميفروختيد؛ ميشه بازم از اونا توليد كنيد؟؟

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 3 سال پیش

      با سلام و احترام
      از توجه شما به كودكان مبتلا به سرطان صمیمانه سپاسگزاريم. عروسک مستر دماغ، طی دو تفاهم نامه به مدت ۲ سال همراه کودکان محک شد. شرکت پالیز در راستای اهداف خیرخواهانه در این تفاهم نامه متعهد شد تا از محل فروش این عروسک، هزینه تجهیز یک طبقه از ساختمان جدید محک را تأمین کند. این تفاهم نامه مشترک در تاریخ ۲۱ فروردین ماه سال ۱۳۹۵ به پایان رسیده است و از این پس از محل فروش این عروسک هیچ مبلغی به مؤسسه خیریه محک تعلق نمی‌گیرد. مؤسسه خیریه محک بر اساس اصل شفافیت موظف است تا پایان این تفاهم نامه را به اطلاع تمامی یاوران کودکان مبتلا به سرطان برساند. در صورتی که مایل هستید یادگاری از محک داشته باشید میتوانید به صفحه محصولات محک مراجعه کنید در قسمت محصولات هنری اقلامی مانند تسبیح، بند عینک، جا کلیدی و دستبند میتوانید سفارش دهید در این قسمت محصولاتی که به دست داوطلبان عزیزمان ساخته شده است وجود دارد.
      لینک صفحه محصولات محک:
      https://mahak-charity.org/mahak-product/
      بار دیگر از توجه شما به کودکان به سرطان محک سپاسگزاریم. آرزوی سلامتی برای شما نیکوکار گرامی داریم.

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما