0 کمک آنلاین

امیدواریم سلامتی سهم هر روزمان در سال جدید باشد‎

  • ۲۸ اسفند ۹۹
  • 908 بازدید
  • 0 دیدگاه

سالی که گذشت یکی از سخت‌ترین سال‌ها برای همه مردم جهان بود. بحرانی با نام کرونا زندگی میلیادرها انسان و همچنین نهاد‌ها، سازمان‌ها، کسب کارها و…. را تحت تأثیر قرار داد. محک هم از این قائده مستثنی نبود و سالی سخت و پر از ابهام را پشت سر گذراند. این سازمان که در طی ۳۰ سال گذشته تنها مأموریتش حمایت از کودکان مبتلا به سرطان و خانواده‌های آنها بوده است، در این سال نیز به عنوان نهادی سلامت‌محور در کنار هدف اصلی‌اش تلاش کرد تا شرایط ناشی از شیوع کرونا را برای حفظ سلامت همه ذیربطانش مدیریت کند.
در سال ۹۹ محک تلاش کرد تا با تغییرات پیش آمده روبرو و همراستا شود تا بتواند منعطف‌تر، بهترین راهکارها را برای تحقق اهدافش انتخاب کند. بی‌شک در این مسیر، به عنوان یک سازمان مردم‌نهاد، که تعهد تأمین هزینه‌های درمانی و حمایتی برای بیش از ۲۰ هزار کودک مبتلا به سرطان را بر عهده داریم با همراهی شما نیکوکاران عزیز، داوطلبان و کارکنان گرامی و همه مردمان ایران زمین به راهمان ادامه ‌دادیم چرا که درمان فرزندان محک در هر شرایطی باید ادامه داشته باشد. ۳۰ ساله شدن محک و حمایت از بیش از ۳۵ هزار کودک مبتلا به سرطان در طی این سال‌ها تنها با اتکا به اعتماد جامعه مدنی میسر شده است. باور داریم که با همدلی همه اعضای این خانواده بزرگ و تکیه بر همراهی همیشگی شماست که می‌توانیم در سال ۱۴۰۰ همچنان در مسیر توسعه حرکت کرده و ضمن ارائه شایسته‌ترین خدمات به قهرمانان کوچک محک، زمینه یکپارچه‌سازی حمایت از ایشان را نیز فراهم آوریم.
قدردان حضور و همراهی‌تان هستیم و امیدواریم در سال پیش رو بتوانیم در کنار هم و در جهان بدون کرونا سلامتی تعداد بیشتری از فرزندان‌مان را جشن بگیریم.
سال نو مبارک.

شریف نظام مافی
مدیرعامل

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما