0 کمک آنلاین

اهدای بیش از ۱۵۰ جلد کتاب به کودکان محک

  • ۱۸ تیر ۰۳
  • 147 بازدید
  • 0 دیدگاه

مؤسسه خیریه محک طی فعالیت سی‌وساله خود، علاوه بر ارائه خدمات درمانی و حمایتی به کودکان مبتلا به سرطان کشور، افزایش کیفیت زندگی آنها و خانواده‌هایشان را مد نظر قرار داده است. به همین دلیل محک کوشیده است تا با اقداماتی مانند بازی‌درمانی، هنر درمانی و کتابخوانی به بهبود زندگی فرزندان خود طی دوران درمان کمک کند. برای محقق شدن این هدف، ناشران مختلفی طی این سال‌ها همراه فرزندان محک بوده‌اند و با اهدای کتاب، علاوه بر ایفای مسئولیت اجتماعی خود، به کودکان مبتلا به سرطان کشورمان کمک کرده‌اند تا با همنشینی با یار مهربان، روزهای سخت درمان را آسان‌تر سپری کنند.

۱۸ تیرماه در تقویم با عنوان «روز ملی ادبیات کودک و نوجوان» نامگذاری شده است. در آستانه این روز، مدیر روابط عمومی نشر افق به همراه آتوسا صالحی نویسنده کودک و نوجوان به مؤسسه محک آمدند و از بخش‌های بستری بیمارستان فوق تخصصی محک بازدید و بیش از ۱۵۰ جلد کتاب را به فرزندان محک اهدا کردند.

همچنین نشر افق، حق انتشار نسخه صوتی مجموعه ۱۲ جلدی «وگی ورجه» نوشته جاناتان لاندن با ترجمه ناصر کشاورز را برای بارگذاری در سامانه کودک و خانواده محک و استفاده دایمی کودکان مبتلا به سرطان کشور اعطا کرده است.

مؤسسه محک ضمن قدردانی از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی که طی ۳۳ سال فعالیت، کودکان مبتلا به سرطان سرزمینمان را تنها نگذاشته‌اند، از سایر ناشران و فعالان فرهنگی برای تعامل بیشتر با این مؤسسه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خویش دعوت می‌کند.

دیدگاه‌ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.