0 کمک آنلاین

با دفاتر استان البرز آشنا شويد

  • ۱۷ فروردین ۰۱
  • 478 بازدید
  • 0 دیدگاه

محک ۲۵ دفتر و باجه جلب مشارکت در تهران و کرج برای ارائه خدمت به نیکوکارانی دارد که تمایل دارند با روش‌های مشارکت حضوری از کودکان مبتلا به سرطان حمایت کنند. نمایندگان جلب مشارکت در این دفاتر با معرفی دقیق فعالیت‌ها، اطلاع‌رسانی در خصوص انواع روش‌های کمک‌های مردمی و ارائه خدمات مربوط به دریافت کمک‌ها، رابط رساندن کمک‌های انسان‌دوستانه نیکوکاران عزیز به ‌‌کودکان مبتلا به سرطان‌اند. در این دفاتر علاوه بر دریافت حمایت‌های نقدی، قلک و یا محصولات هنری هم ارائه می‌شود. این دفاتر نقش اساسی در تحقق ایجاد ارتباط صمیمی و مداوم با نیکوکاران و تسهیل و تسریع رساندن کمک ایشان به فرزندان محک دارد.

در این شماره از خبرنامه با دفاتر استان البرز محک آشنا می‌شویم.

محک دو دفتر در این استان دارد که یکی از آنها در خیابان دانشکده و دیگری در چهارراه طالقانی مستقر است. این دو دفتر قرار است تا آخر سال با همراهی نیکوکاران محک هزینه مربوط به دارو و درمان ۵۶ کودک از ۲۰ هزار کودک تحت درمان محک را تأمین کنند؛ مبلغی حدود ۲ میلیارد و ۵۵ میلیون تومان.

محک پرداخت هزینه‌های دارو و درمان فرزندانش را به عهده دارد و بیماران پس از انجام اقدامات درمانی مانند شیمی درمانی، رادیوتراپی و جراحی و همچنین اقدامات تشخیصی مانند آزمایش و تصویربرداری با ارسال فاکتورهای هزینه به محک اقدام به دریافت هزینه می‌کنند و هزینه‌ها بر اساس درصد حمایت خدمات حمایتی به حساب ایشان واریز می‌گردد. در کنار این موضوع بسته‌های حمایتی نیز در اختیار کودکان و خانواده‌ها قرار می‌گیرد. این بسته‌ها متناسب با نیاز هر خانواده طراحی شدند. برای مثال اگر کودکی دچار عوارض جانبی حاصل از بیماری شود، هزینه‌های مرتبط با درمان این عوارض نیز از سوی محک پرداخت خواهد شد. همچنین بسیاری از خانواده‌ها در مراحل درمان نیازمند رفت و آمد به مراکز تشخیصی – درمانی مختلف هستند، که هزینه‌های رفت و آمد و دیگر مبالغ مربوط به آن، به ایشان پرداخت می‌گردد.

بنابراین اگر منزل یا محل کار شما نزدیک این دفاتر است، می‌توانید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به آنها سر بزنید و با انتخاب یکی از روش‌های مشارکت، محک را در رساندن فرزندانش به سلامتی همراهی کنید؛ منتظرتان هستیم.

* با توجه به شرایط شیوع کرونا، شما عزیزان می‌توانید کمک‌های خود را از طریق روش‌های آنلاین با مراجعه به وب‌سایت موسسه خیریه محک به فرزندان محک برسانید.

دفتر كرج يک: کرج، خيابان دانشكده، جنب دبيرستان دهخدا، ابتدای كوچه اوجانی، طبقه فوقانی بانك تجارت

تلفن: ۰۲۶-۳۲۲۲۰۱۷۷

دفتر کرج دو: کرج، چهارراه طالقانی، نرسيده به پل آزادگان، نبش خيابان مدنی، جنب برج طوبی

تلفن: ۰۲۶-۳۴۴۹۸۵۳۷

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما