0 کمک آنلاین
کودکان مبتلا به سرطان

به امید مهری پر از سلامتی

  • ۳۱ شهریور ۹۹
  • 695 بازدید
  • 0 دیدگاه

آغاز مهر همواره برای همه یادآور بوی پاییز، بوی کاغذ نوی کتاب‌ها و نشستن پشت میزهای مدرسه بوده است. اما امسال بسیاری از روال‌های زندگی‌ دست‌خوش تغییر شده است. یکی از این روال‌ها مدرسه رفتن بوده به طوری که امسال بیشتر بچه‌ها با کلاس‌های آنلاین آشنا شدند و به صورت غیرحضوری امتحان دادند.
پیش از شیوع کرونا، وقتی کودکان مبتلا به سرطان در بیمارستان محک بستری و درمان می‌شدند با کمک معلم‌های داوطلب‌ درس‌هایشان را می‌خواندند و سال تحصیلی و امتحانات را غیرحضوری می‌گذراندند. اما حال به دلیل ضرورت حفظ سلامتی، حضور معلم‌های داوطلب در اتاق بچه‌ها ممکن نیست.

امیدواریم با خداحافظی جهان‌مان با کرونا دوباره بتوانیم مدرسه را به اتاق‌های فرزندان‌مان ببریم. ما سال‌هاست با کمک شما تلاش می‌کنیم کودکان مبتلا به سرطان در کنار دریافت خدمات درمانی شایسته از مسیر عادی زندگی و مهارت‌هایی که باید کسب کنن، دور نمانند تا ازکیفیت زندگی خوبی بهره ببرند.
امیدواریم این روزها برای همه دانش‌آموزها و همین‌طور دانش‌آموزهای محک که علاوه بر درس خوندن باید با بیماری هم مبارزه کنند به سلامتی گذر کند و بتوانیم سال آینده درمهر ماه، باهم جشن سلامتی بگیریم.

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما