0 کمک آنلاین

به شکرانه بهبودی مادربزرگ، نذر دارو کردم

  • ۱۶ مهر ۹۹
  • 892 بازدید
  • 0 دیدگاه

«مادربزرگ همه زندگی من است. از بچگی پیشش بزرگ شدم و شبانه روز همه زحمت‌هایم گردنش بوده است تا غم از دست دادن پدر و مادرم را فراموش کنم. من روزهای مدرسه و دانشگاه را به امید برگشت به خانه و حرف زدن با مادربزرگ گذراندم و حالا که مستقل شدم یک لحظه هم از همدم لحظه‌هایم غافل نمی‌شوم. اما نمی‌دانم چطور شد که مادربزرگ درگیر کرونا شد و مجبور شدیم در بیمارستان بستری‌اش کنیم. چون سن و سالی از او گذشته بود می‌گفتند ممکن است از دستش بدهم. برای همین آنقدر دعا و نذر و نیاز کردم تا خدا صدایم را شنید.

مادربزرگ که از بیمارستان مرخص شد وجودم پر از شکرگزاری بود. به شکرانه این اتفاق خوب، نذرم را به داروی کودکان مبتلا به سرطان اختصاص دادم تا یک روز پدر و مادرهایشان با دل خوش، فرزندان لطیف‌تر از برگ گلشان را صحیح و سالم ببینند. من که نعمت پدر و مادر داشتن را خیلی زود از دست دادم، ولی کاش دست هیچ پدر و مادری از فرزندش به‌ خاطر بیماری جدا نشود.»

همه ما تا وقتی سلامتی در خونه‌هایمان است، ارزش این نعمت را فراموش می‌کنیم. اما امسال همه‌مان بیشتر از گذشته دغدغه سلامتی داریم و قدرش را بیشتر می‌دانیم. پس با اهدای نذر خود می‌توانیم در این روزها که محک برای تأمین هزینه دارو و درمان بیش از ۱۹ هزار فرزندش در شرایط سخت‌تری قرار گرفته است، همان دستی باشیم که دارو را به کودکان مبتلا به سرطان می‌رساند. برای سلامتی کودکان مبتلا به سرطان دارو نذر کن.

شماره کارت : ٠٥٩٠-٩٩٥٠-٩٩١١-٦٠٣٧

برای سلامتی کودکان مبتلا به سرطان دارو نذر کن

کد USSD: #٢٣٥٤٠*٧٣٣* ‏‎ ‌

گزینه نیکوکاری اپلیکیشن آپ

تماس با شماره ۲۳۵۴۰-۰۲۱ از ساعت ۷ تا ۱۹

ساعت کاری دفاتر فعال محک در تاریخ ۱۷ مهر:

دفتر داراباد: ساعت ۸ تا ۲۰
آدرس: انتهای اقدسیه- ابتدای بزرگراه ارتش- بلوار شهید مژدی( اوشان) – خیابان پروفسور پروانه وثوق- بلوار محک- موسسه خیریه و بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان محک
دفتر ستارخان: ساعت ۸ تا ۱۷
آدرس: ستارخان، سه راه تهران ويلا، خيابان چهارم (شهيد صفويان)، پلاك۵۵

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما