0 کمک آنلاین

به نیت بهبودی پدرم، دارو را برای سلامتی کودکان مبتلا به سرطان نذر می‌کنم

  • ۸ شهریور ۹۹
  • 852 بازدید
  • 0 دیدگاه

«همیشه دوست داشتم نذرم را طوری ادا کنم که تاثیرش ماندگار باشد و بتواند زندگی یک یا چند نفر را تغییر دهد. اماهیچ وقت فکر نمی‌کردم دارو هم بتواند نذر باشد. تا روزی که پدرم به سرطان مبتلا شد، آن وقت بود که متوجه شدیم اگه داروهایش نباشد نمی‌توانیم برای خوب شدنش هیچ کاری انجام دهیم و بدون دارو هر تلاشی بی‌فایده ا‌ست.

برای همین امسال تصمیم گرفتم به نیت سلامتی پدرم نذرم را به محک بدهم تا برای کودکان دارو تهیه شود. اینگونه هر کودکی که خوب شود یک نیت خیر می‌شود برای سلامتی پدر خودم، و لبخند این کوچولوهای دوست‌دشتنی می‌تواند انگیزه‌ای شود تا بابای عزیزتر از جانم به ادامه زندگی امیدوار بماند»

امسال همه‌مان بیشتر از گذشته دغدغه سلامتی داریم و قدرش را بیشتر می‌دانیم. پس با اهدای نذر خود می‌توانیم در این روزها که محک برای تأمین هزینه دارو و درمان بیش از ۱۹ هزار فرزندش در شرایط سخت‌تری قرار گرفته است، همان دستی باشیم که دارو را به کودکان مبتلا به سرطان می‌رساند. به امید اینکه همه کودکان محک و همه افرادی که از هر بیماری‌ای رنج می‌برند، با سلامتی کامل به زندگی برگردند و جهان باز هم روزهایی خوش به خود ببیند. برای سلامتی کودکان مبتلا به سرطان دارو نذر کن.

پی‌نوشت: عکس مرتبط با دوران پیش از کروناست.

روش‌های حمایت از کودکان محک:

شماره کارت : ٠٥٩٠-٩٩٥٠-٩٩١١-٦٠٣٧

برای سلامتی کودکان مبتلا به سرطان دارو نذر کن

کد USSD: #٢٣٥٤٠*٧٣٣* ‏‎ ‌

گزینه نیکوکاری اپلیکیشن آپ

تماس با شماره ۲۳۵۴۰-۰۲۱ از ساعت ۷ تا ۱۹

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما