0 کمک آنلاین

تغییر لوگوی موسسه خیریه محک مترادف با مسئولیت اجتماعی برندها تلقی می‌شود

  • ۳۰ اردیبهشت ۹۹
  • 1051 بازدید
  • 0 دیدگاه

روزبه مشهدی زاده؛ طراح گرافیک:

تغییر لوگوی موسسه خیریه محک مترادف با مسئولیت اجتماعی برندها تلقی می‌شود

 

مؤسسه خیریه محک، به عنوان اولین سازمان مردم‌نهاد در ایران همزمان با اجرای کمپین جهانی فاصله‌گذاری اجتماعی با پیام «دستامون دور شده، قلبامون نزدیک» لوگوی خود را تغییر داد. روزبه مشهدی‌زاده ضمن مثبت ارزیابی کردن پیوستن مؤسسه محک به این اقدام بین‌المللی، این اقدام را مترادف با مسئولیت اجتماعی برندها در برابر جامعه در زمان وقوع بحران‌ها قلمداد کرد.

وی با اشاره به قرار گرفتن نام و لوگوی محک در کنار برندهای بین‌المللی در راستای اجرای این کمپین تصریح کرد: «در دنیای امروز برند و لوگوی یک سازمان جزئی از سرمایه‌های آن محسوب می‌شوند و این موضوع به اندازه‌ای برای آن مجموعه اهمیت دارد که حاضر نیستند آن را به آسانی تغییر دهند. ولی در اجرای کمپین جهانی فاصله‌گذاری اجتماعی دیدیم که برندهای مطرح و محبوب، برای ایجاد حساسیت در جامعه نسبت به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در پیشگیری از بیماری کرونا دست به این اقدام زدند و لوگوی خود را تغییر دادند. این فعالیت جسورانه از سوی برند محبوب محک پیام اهمیت سلامتی همه افراد جامعه برای این موسسه را به ما منتقل می‌کند.»

مدیر هنری شرکت مشاوران خلاق کوب اذعان داشت: «مؤسسه محک در پیوستن به این کمپین مسئولیت اصلی خود را که حمایت از کودکان مبتلا به سرطان سرزمین‌مان بوده است فراموش نکرده و با تعیین شعار «دستامون دور شده، قلبامون نزدیک» سعی کرده جامعه را نیز برای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان که در امروز در شرایط سخت‌تری هم نسبت به گذشته هستند، ترغیب کند. زیرا مخاطبان این مؤسسه در همراهی خود طی ۲۹ سال گذشته به خوبی دانسته‌اند که درمان سرطان کودکان در هر شرایط اقتصادی و اجتماعی می‌بایست ادامه داشته باشد و نمی‌تواند متوقف شود.»

مشهدی‌زاده در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد در زمان ایجاد بحران در جامعه گفت: «بحران کرونا یک موضوع بین‌المللی است و فعالیت‌ها و واکنش هر سازمانی به‌خصوص سازمان‌های مردم‌نهاد تنها منوط به مرزهای کشور خودشان نخواهد بود. این اقدام محک در پیوستن به این حرکت جهانی نیز دال بر این موضوع است. باید مد نظر داشته باشیم که سازمان‌های مردم‌نهاد در این برهه زمانی باید نسبت به اجرای وظایف خود دقیق و حساس‌تر باشند زیرا اقدامات آنها به دلیل ماهیت وجودی‌شان تاثیر به سزایی در آگاهی‌رسانی به جامعه دارد.»

به نقل از خبرگزاری هنرآنلاین

 

 

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما