0 کمک آنلاین

تو این روزها بیشتر مراقب «روان»مون باشیم

  • ۹ اردیبهشت ۰۰
  • 529 بازدید
  • 0 دیدگاه

خوشبختانه امروز مردم خيلى بيشتر از قبل می‌دونن که بهداشت روان یعنی چی: ذهن و روان ما آدمها، درست مثل بدنمون احتیاج به توجه و مراقبت داره. همونجور که وقتی چشم‌مون درد می‌گیره به چشم پزشکی می‌ریم، وقتی هم ذهن و روان‌مون درد بگیره، مشغول بشه و به هم بریزه حتما باید یه زمانی برای گرفتن مشاوره بذاریم. توی زندگی شلوغ و پر تنش امروز، کسی هست که بتونه بگه نیازی به این کار نداریم؟

تجربه ۳۰ سال حمایت از کودکان مبتلا به سرطان خیلی وقته به ما یاد داده که یه بیماری مثل سرطان وقتی وارد خانواده می‌شه اونقدر پیچیده‌ است که فقط نباید به درمان جسم پرداخت. دارو و درمان جسم به تنهایی کارساز نیست و رسیدگی به روان هم خیلی مهمه. برای همین خیلی وقته در مسیر سخت درمان فرزندان‌مون ارائه مشاوره‌های تخصصی واحد روان‌شناسی اضافه شده و حتی تو این روزهایی که باید فاصله‌گذاری رو رعایت کنیم به شیوه غیر حضوری به همه کودکان مبتلا به سرطان سرزمین‌مون در بيش از ٣٠ شهر می‌رسه.

امروز روز روانشناس و مشاور هست؛ مراقبان روح که به ما کمک می‌کنن تا از پس پیچیدگی‌های زندگی بر بیاییم و تو شرایط امروز که ویروس کرونا بیشتر از جسم‌، به روح و روان همه صدمه زده، نقش این متخصصان ذهن و روان از همیشه پر رنگتر و برجسته‌تره. پس بیایم تو این روزها بیشتر حواسمون به روان‌ خودمون و عزیزان‌مون باشه.

روز همه مراقبان روان مبارک!

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما