0 کمک آنلاین

مادر فردین برامون پیام صوتی فرستاده که بگه دلامون بهم نزدیکه

  • ۳ خرداد ۹۹
  • 894 بازدید
  • 0 دیدگاه

فردین ۹ سالشه و تو یکی از بیمارستان‌های تهران بستریه.
این روزها به خاطر شیوع کرونا روان‌شناس‌های محک به صورت تلفنی و با ارسال فایل‌های آموزشی با بچه‌ها و خانواده‌ها در ارتباطن.
چند روز پیش برای فردین یک فایل آموزش کاردستی فرستاده بودن و در جواب مامان فردین با لهجه شیرین بلوچی که تو این پست می‌شنوین احساس و آرزوی‌های خوبش رو برامون فرستاده.
اون خوشحاله که حتی با وجود دوری تونسته با روانشناس‌های محک درد دل کنه.
مامان فردین یکی از ۱۹ هزار مادری هست که فرزندش به خاطر ابتلا به بیماری سرطان تحت درمانه. هر چی شرایط برای همه سخت بشه برای اونا سختتره چون هیچ اتفاقی سنگینی بیماری فرزندشون رو کم نمی‌کنه.
همونطور که تأمین دارو ودرمان کودکان محک تو هیچ شرایطی حتی توی این روزهای سخت نباید متوقف بشه، ارائه خدمات حمایتی مثل مشاوره‌های روان‌شناسی هم یکی از اصول ضروری محک توی حمایته.
تو این روزها دستامون از هم دور شده و برای همین کودکان محک بیشتر از قبل به کمک‌هامون احتیاج دارن، تا با نزدیکی دلامون همراهشون باشیم.
با اختصاص مبالغ فطریه‌ و کفاره به کودکان مبتلا به سرطان می‌تونین توی تأمین هزینه‌های دارو و درمان‌شون سهیم باشین و تا رسیدن روزهای سلامتی کنارشون بمونین.

روش‌های پرداخت فطریه و کفاره به محک
شماره کارت 
فطریه:
۵۸۹۲-۱۰۱۱-۲۴۸۲-۱۴۲۸
کفاره:
۶۲۷۴-۱۲۱۹-۴۰۰۶-۷۴۶۵
فطریه سادات:
۵۸۵۹-۸۳۷۰-۰۰۰۸-۱۶۱۸

با شماره گیری #۲۳۵۴۰*۷۳۳* و وارد کردن کد صفر (۰) می‌توانید به صورت مستقیم مبالغ کفاره و فطریه خود را به محک پرداخت کنید.

پرداخت آنلاین

تماس با شماره ۲۳۵۴۰-۰۲۱ از ساعت ۷ تا ۱۹
و مراجعه به دفاتر محک در تهران و کرج

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما