0 کمک آنلاین

رویداد «محک ۳۳» آغاز شد

  • ۱ مهر ۰۳
  • 82 بازدید
  • 0 دیدگاه

۲۹ شهریور با برگزاری نشست «آشنایی با موسسه محک و اهداف ورک‌شاپ» رویداد «محک ۳۳» آغاز به کار کرد.

«رویداد محک ۳۳»رویدادی در حوزه هنرهای تجسمی است که به مناسبت ماه آگاهی‌رسانی سرطان کودک و هم‌زمان با ۳۳سالگی مؤسسه‌ خیریه‌ محک برگزار می‌شود و این رویداد ۲۹ شهریور با نشست آشنایی با موسسه محک و بیان اهداف این رویداد آغاز به کار کرد.

این رویداد شامل ورک‌شاپ، نمایش آثار طراحی شده در رویداد و جلسه‌های سخنرانی با موضوع مسئولیت ‌اجتماعی دیزاین و به‌طور خاص سرطان کودک است که در چهار روز و با محوریت موشن گرافیکس برپا می‌شود.

در ورک‌شاپ چهار روزه‌ این رویداد، شرکت‌کنندگان با موضوع سرطان کودک و مسائل کودکان مبتلا به سرطان آشنا می‌شوند و سپس با راهنمایی استادان، به طرح موضوع و یافتن راه‌حل برای نمایش ایده‌هایشان در قالب موشن گرافیکس می‌پردازند.

در نشست آشنایی با موسسه محک، شرکت‌کنندگان با اهداف تاسیس این موسسه، پنج ارزش بنیادین محک شامل شفافیت، پاسخگویی، قدرشناسی، زیبایی‌شناسی و سرمایه‌های انسانی،  تاریخچه فعالیت این موسسه و حوزه‌های فعالیت محک در قالب‌های خیریه، بیمارستان و مرکز تحقیقات آشنا شدند و به ابهام‌ها و پرسش‌های آنها درخصوص جایگاه محک در عرصه بین‌الملل، فعالیت‌های داوطلبان، پروژه‌های خاص وجلب مشارکت‌های مردمی پاسخ داده شد. همچنین در این نشست شرکت‌کنندگان با شنیدن توضیحاتی، با کمپین‌های ماه آگاهی‌رسانی سرطان کودکان و ماه جهانی سرطان آشنا شدند.

پس از برگزاری این نشست شرکت‌کنندگان به ایده‌پــردازی و تهیــه تصاویــر و متریــال موردنظــر بــرای طرح‌های خود پرداختند و مراحــل اولیــه اجــرای ایده‌هــای خــود را با نظارت استادان آغــاز کردند.

در روز دوم که پنجم مهرماه برگزار خواهد شد، اتودهــای اولیــه شــرکت‌کنندگان در مدرســه ویــژه بررســی  و راهنمایی‌هــای لازم برای بهبـود طرح‌هـای اولیـه توسـط استادان و منتورهـا انجـام می‌شود.

روز سوم (۱۲ مهر) نیز شــرکت‌کنندگان طرح‌هــای خــود را بــرای متحرک‌ســازی آمــاده و بــا توجــه بــه ایده‌هــا، از تکنیک‌هــای مختلــف بــرای متحرک‌ســازی آثــارخــود اســتفاده خواهنــدکــرد.

روز چهارم (۱۹ مهر) آثــار شــرکت‌کنندگان در مدرســه ویــژه بررســی و راهنمایی‌هــای لازم برای بهبــود پروژه بــه آنها داده خواهــد شــد.

محک قدردان همه هنرمندانی است که در راستای مسئولیت اجتماعی خود این سازمان را در بیان اهداف خود به جامعه همراهی می‌کنند.

دیدگاه‌ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.