0 کمک آنلاین

شادی روز جهانی کودک برای فرزندان محک با پخش ویدئو از راه دور

  • ۳۰ آبان ۹۹
  • 1088 بازدید
  • 0 دیدگاه

بچه‌های محک، صبورهای کوچک. امروز روز شماست. روز جهانی کودک. امروز که روز شماست، نشد مثل سال‌های قبل، پیش هم باشیم. نشد دهانی شیرین کنیم، قصه‌ای بخوانیم، نقلی بگوییم. رو سیاهیش بماند برای ویروس کرونا و دلتنگیش هم سهم ما. اما ما که دلتنگ که نمی‌نشینیم و زانوی غم بغل کنیم. ما امید جوش و خروش زندگی را از کودکی شما آموخته‌ایم. خدا نیاورد روزی که یادمان از یاد هم برود. خاله‌ها و عموهایتان از راه دور برایتان یک برنامه‌ای درست کرده‌اند که در روز کودک تماشایش کنید، وقتتان زودتر بگذرد، دلتان باز شود. ناقابل. قرار ما سال دیگر به امید خدا همین وقت اما دست در دست، و در کنار هم.
امیدواریم سال آینده این موقع بپرید، بدوید، زمین و زمان را به هم بدوزید، خواب بعد از ظهر همه همسایه‌ها را به هم بزنید و یکجوری بخندید که آدم با خودش فکر کند بیماری این روزها خیالی بیش نبوده است.
آمین.
پینوشت: تصاویری که در این پست می‌بینید گزیده‌ای از یک جُنگ ویدئویی است که توسط کارکنان، داوطلبان محک و هنرمندان یاور محک به مناسبت روز کودک برای فرزندان محک تهیه شده و در یک رویدادی که بیشتر آن به شکل مجازی اتفاق افتاد همراه با پخش موسیقی در بخش‌های بیمارستان به طور همزمان در اتاق‌های کودکان نمایش داده شد تا کاری کنیم در روزهای کرونا دل‌هایمان به هم نزدیک‌تر شود. روز جهانی کودک مبارک.

 

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما