0 کمک آنلاین

قدردانی از مادر عروسک‌ها با عروسکی ساخته دست کودکان محک

  • ۲ خرداد ۰۱
  • 525 بازدید
  • 0 دیدگاه

مرضیه برومند به محک آمد
قدردانی از مادر عروسک‌ها با عروسکی ساخته دست کودکان محک

مادر عروسک‌های ایران به مناسبت‌های مختلف همراه کودکان مبتلا به سرطان شده است و این بار نیز به واسطه یک اقدام نیکوکارانه به محک آمد. مرضیه برومند، کارگردان و عروسک‌گردان شناخته شده کشورمان به همراه نماینده آپ در جلسه هیأت مدیره محک حاضر شد و گفت: «چندی پیش در برنامه همرفیق به همراه دوست عزیزم فاطمه معتمدآریا، سیمین سینمای ایران شرکت و هدیه آن را تقدیم محک کردیم. امروز به واسطه اهدای هدیه‌مان به محک آمدیم تا وظیفه خود را در قبال کودکان مبتلا به سرطان به انجام برسانیم.»
وی افزود: «ما می‌توانیم از هر فرصتی برای انجام مسئولیت اجتماعی خود استفاده کنیم. این روزها که به خاطر کرونا امکان همراهی مستقیم با کودکان محک را ندارم، تلاش می‌کنم تا از روش‌های دیگری در کنارشان باشم. مثلا چند وقت پیش یکی از دوستانم برای پروژه کلیله و دمنه استودیوی خود را در اختیار ما گذاشت و پولی از ما دریافت نکرد. از تهیه‌کننده خواستم تا چک را در وجه محک صادر کند. همه این اقدامات کوچک در کنار یکدیگر می‌تواند اتفاقی بزرگی که همان حمایت از کودکان مبتلا به سرطان است را شکل دهد.»
برومند گفت: «امروز متوجه سابقه همکاری آپ با محک شدم. صمیمانه از شما متشکرم که وظیفه اجتماعی خود را به خوبی انجام دادید تا خانواده محک از شما راضی باشد. این اقدام شما بسیار باارزش است. از این به بعد هم در کنار شما برای انجام هر کار خیر و درستی هستم تا بتوانیم اقدامات خیرخواهانه را به انجام برسانیم.»

 

امیدواریم هزینه دستگاه شتاب‌دهنده محک با همکاری آپ تأمین شود
سعیده قدس، بنیانگذار محک نیز در این برنامه گفت: «شاید بتوان نیکوکاران محک را به دو گروه تقسیم کرد، گروهی از افراد شناخته شده و هنرمندان که در این سی سال به محک پیوستند و به دنبال اقبال این افراد محک توانست جایگاه خود را در جامعه بدست آورد. گروه دیگر نیکوکاران نیک‌اندیشی هستند که با هوش و دقت بسیار همراه محک شدند؛ در همراهی این گروه نمی‌توان استقبال جامعه فرهنگی، هنری و ورزشی را نادیده گرفت.»
بنیانگذار محک افزود: «آپ نشان داده است که می‌خواهد در دایره همراهان محک قرار گیرد چرا که این همراهی توجه جامعه را به ایشان جلب می‌کند. امیدواریم بتوانیم از طریق همراهی آپ هزینه مورد نیاز تأمین دستگاه شتاب‌دهنده محک را تأمین کنیم. دستگاهی که کمک می‌کند تا سلول‌های سالم فرزندانمان حفظ شود و درمان شایسته‌تری دریافت کنند.»

 

اهدایی‌های دریافتی از درگاه‌های پرداخت به آپ اختصاص دارد
مدیر جلب مشارکت محک در این نشست صمیمانه با بیان توضیحاتی درخصوص همراهی آپ با کودکان مبتلا به سرطان گفت: «آپ از سال ۱۳۹۲ با مجموعه محک همکاری می‌کند و در سال‌های اخیر این همکاری پررنگ‌تر شده است تا جایی که ۷۰ درصد اهدایی‌های دریافتی از درگاه‌های پرداخت به آپ اختصاص دارد.»
وی افزود: «امیدواریم از طریق همراهی آپلیکیشن آپ و شرکت آسان پرداخت، بخش عمده‌ای از هزینه دستگاه شتاب‌دهنده محک را تأمین کنیم. دغدغه ما تأمین هزینه‌های درمان کودکان مبتلا به سرطان است و برای ما بسیار مهم است که همکاری با آپ افزایش یابد.»
مجید امیر حمزه‌ای، مدیر ارشد کسب و کارهای اپلیکیشن آپ نیز گفت: «خوشحالیم که پتانسیل موجود در آپ کمک کرده تا نقش خود را در زمینه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان ایفا کنیم. از محک به خاطر مسئولیتی که در جامعه ایفا می‌کند و ارائه خدمات همه جانبه به کودکان مبتلا به سرطان بسیار سپاسگزاریم. امیدواریم بتوانیم بیش از پیش ظرفیت آپ را در اختیار محک قرار دهیم و تا خرید دستگاه مورد نیاز کودکان به زودی محقق شود.»

 

در پایان این برنامه از مرضیه برومند با عروسکی که ساخته دست کودکان محک بود و گلدانی که توسط آنها رنگ‌آمیزی شده بود، قدردانی شد. همچنین گلدان رنگ‌آمیزی شده در اختیار نماینده آپ قرار گرفت.
امیدواریم با همراهی همه نیکوکاران بتوانیم در مسیر حمایت شایسته از کودکان مبتلا به سرطان گام برداریم و بتوانیم با تأمین تجهیزات مورد نیاز امکان رسیدن به روزهای خوش سلامتی را برای ایشان فراهم سازیم.

پینوشت:
خانم معتمد آریا و خانم برومند عزیز
از اینکه عضو عزیز خانواده بزرگ محک هستید به خودمان می‌بالیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما