0 کمک آنلاین

محک در نزدیکی شما؛ دفتر مدنی

  • ۱ مرداد ۰۰
  • 413 بازدید
  • 0 دیدگاه

‌این روزها همه ما باید حواسمون باشه که رفت و آمدهامون رو کمتر کنیم تا سلامت بمونیم، اما بعضی وقت‌ها که یه سری از کارها رو حضوری انجام می‌دیم، بهتره به شکلی سریع باشه و مسیر زیادی طی نکنیم. برای همین محک تلاش کرده دفاتر جلب مشارکتش رو در محله‌های مختلف تهران مستقر کنه تا امکان دسترسی راحت‌ و سریع‌تر شما یاوران عزیز فراهم بشه.

یکی از این دفاتر دفتر مدنی در نظام آباد هست تا یاوران عزیز این محله که دوست دارن برای کمک حتما به محک مراجعه کنن زمان زیادی در راه نباشن.

در محک اولویت سلامتیه و برای همین با توجه به شرایط شیوع کرونا، تمامی پروتکل‌های بهداشتی در دفاتر محک رعایت می‌شه تا شما عزیزان با خیال راحت کمک‌های پر از مهر خودتون رو برای تأمین هزینه حمایت و درمان کودکان محک به ما برسونین.

در دفتر مدنی منتظر شما همسایه‌های عزیز هستیم تا با هر روشی که تمایل دارین، از دریافت قلک گرفته تا مشارکت در تأمین هزینه درمانی و حمایتی کودکان، همراه قهرمانان کوچک مبتلا به سرطان بشین.

پینوشت: دوستان و اطرافیانتون رو که در این منطقه زندگی می‌کنن رو از این موضوع باخبر کنین. در ماه‌های آینده سایر دفاتر محک رو هم معرفی می‌کنیم. مراقب خودتون باشین.

نشانی دفتر مدنی:
تهران، چهار راه نظام آباد، خیابان مدنی جنوبی، قبل از بیمارستان امام حسین، جنب کوچه نور، پلاک ۲۲۷
ساعت کاری: ۱۱ الی ۱۷
تلفن: ۷۷۵۴۴۱۴۳

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما