0 کمک آنلاین

مسیر سلامت بچه‌های محک باید هموار بشه؛ حتی تو این روزها

  • ۲۸ فروردین ۹۹
  • 950 بازدید
  • 1 دیدگاه

این روزها در حالی که داریم به توصیه‌ها گوش می‌کنیم و توی خونه می‌مونیم تا خطر ویروس کرونا سلامتی‌مون رو تهدید نکنه، تهیه دارو برای بعضی‌ها می‌تونه چالش بزرگی باشه و باعث نگرانی‌شون بشه. وقتی خدای نکرده عزیزترین آدم‌های زندگیت درگیر بیماری‌ای باشن که راه نجاتشون دارو باشه، اونوقته که توی همین شرایط سخت هم حاضری همه دنیا رو زیر پا بذارى تا داروی مورد نیاز رو تهیه کنی.
محک به لطف همراهی پرمهر نیکوکارانی مثل شما ۲۹ ساله که بار نگرانی تأمین داروی کودکان مبتلا به سرطان رو از دوش خانواده‌ها برداشته و با وجود تمام سختی‌ها و بالا پایین‌ها، حتی یک لحظه از این مسئولیتش غافل نشده.
داروی کودکان محک اگه تأمین نشه، راه پر پیچ و خم درمان بچه‌هامون پیچیده‌‌تر می‌شه و اين راه سخت حتی توى روزهای شيوع كرونا هم باید طی بشه. مثل تموم این سال‌ها تو همه شرایط سخت، این بار هم دلگرم به همدلی شماییم تا دغدغه تامین دارو، نگرانی خانواده محک نباشه. در اين بين تهيه اقلام بهداشتى حفاظت در برابر كرونا هم به اندازه دارو براى محک مهمه شده تا كودكان مبتلا به سرطان كه بعضا سطح ايمنى پایینی دارند رو تا جاى ممكن از ابتلا به كرونا محافظت كنه.
همین الان می‌تونين با روش‌های پرداخت آنلاین محک و مراجعه به لینک زیر به تأمین هزینه ماسک و تجهيزات بهداشتى براى كودكان مبتلا به سرطان كمك كنين.

به اميد روزهاى سلامتى

 

مشارکت در تامین هزینه ماسک و تجهیزات بهداشتی

‎شماره کارت بانک ملی: ٠٥٩٠-٩٩٥٠-٩٩١١-٦٠٣٧

پرداخت از طریق کد تلفن همراه: #٢٣٥٤٠٧٣٣

شماره تماس: ٢٣٥٤٠-٠٢١

 

دیدگاه‌ها

  1. پاسخ
    حسین 4 سال پیش

    ایشالله انقدر پول در میارم که میلیاردی به این موسسه کمک میکنم

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما